(marts) Lina 3 mdr. - og sikke en nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er det 3 mdr. siden i dag, at vores prinsesse kom til verden. Det er slet ikke til, at forstå, at hun allerede er så "stor". Jeg synes godt nok, at tiden flyver afsted. Jeg synes, at det er super dejligt, at hun stadigvæk er baby, men glæder mig alligvel til, at hun bliver stor.

Lina synes, at vi skulle fejre hendes 3 mdr.s dag med en fest i nat. Den startede kl. 3 og sluttede her kl. 9 . Jeg kan dog hører, at den er startet igen, da hun ligger på sit aktivitetstæppe og for skubbet til nogen af sine ting (det er vist det man kalder en power nap). Puha, det har været en sej omgang og jeg er bare mørbanket. Hun har kun ville sove i mine arme og vågnede hver gang, at hun blev lagt ned. Hun nåede også, at vække både far og storebror, så festen blev udvidet, hm hm.

Ha en dejlig dag

Knus fra Katja - Lina 3 mdr i dag og Luka 20 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mira0911

Tillykke med hende... Jah tiden flyver virkelig bare afsted - Det går alt for hurtigt...
Sikke en fest.... Lang tid siden Julie har holdt fest.. Hun sover så godt om natten at hun ikke tænker på at begynde at holde fest...

Anmeld

24. juni 2009

MoarViborg

Maya er også lige blevet 3 måneder! Det er virkelig vildt! Var lige nede at besøge en veninde i søndags der fik en dreng for en uge siden! Han vejede nøjagtigt det samme som Maya gjorde i sin tid, men hold op hvor syntes jeg bare han var lille  Kunne slet ikke finde ud af hvordan jeg skulle holde ham, og det er altså ikke så længe siden det var Maya.. vildt mærkeligt!

Synd med natten! Godt det ikke er sådan hver nat!

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

Tillykke med hende og øv for pokker sltså ,,,  Hvorfor vælger hun dog at holde fest om natten   Er hun blevet bedre nu ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.