Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej sødeste piger,jeg har lige fået mig en positiv test her til morgen, så nu kan jeg være med sammen med jer i "graviditetsdebatten" Jeg er indtil videre anonym, men så snart familie og venner er informeret, springer jeg frit frem
Jeg glæder mig til at lære jer at kende, og at kunne give og modtage gode råd i dette skønne forum Vi skrives, Julie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby2010 skriver: Hej sødeste piger,jeg har lige fået mig en positiv test her til morgen, så nu kan jeg være med sammen med jer i "graviditetsdebatten" Jeg er indtil videre anonym, men så snart familie og venner er informeret, springer jeg frit frem Jeg glæder mig til at lære jer at kende, og at kunne give og modtage gode råd i dette skønne forum Vi skrives, Julie
Caroline86 skriver:hihi...du får lige endnu et tillykke fra mig...Synes nu ikke du er voldsomt anonym!? knuser Caroline 5+1
Ikke anonym, siger du? Nu kommer jeg lige med en helt vild afsløring!Jeg er ikke en lille sælunge - det er bare et billede jeg har fundet på nettet - da da da daaaaaa....! Ej, spøg til side, jeg smider et mere vellignende billede på snart
Tusind tak for alle tillykkerne, jeg er alene hjemme og er helt rundt på gulvet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128