2,6 år og går næsten ikke med ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. marts 2013

MorDk

Vores søn  fra sep 2010 går ikke rigtig med ble mere. Han bliver afleveret i vuggestue uden ble og har kun 1 uheld i ny og næ...

Ofte får ble på når vi kommer hjem. Han er nemlig ikke sååå meget for at lave lort på toilettet endnu. Han bruger ble om natten. Sys bare det går så stærkt nu.  Snart skal han starte i børnehave

Andre hvis unger er ved at blive ble-fri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

musse1

hvor er det flot, at han næsten er ble fri 

her bliv vores dreng blefri om dagen lige før han bliv 2 år, var ham selv der ikke længere ville ha ble på. og ja her for 1 mdr. siden stoppede han med at bruge ble om natten også. sker et uheld en gang imellem men ikke ret ofte. han er 2 år og 7 mdr. nu 

uhh går bare alt for stærkt 

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

musse1 skriver:

hvor er det flot, at han næsten er ble fri 

her bliv vores dreng blefri om dagen lige før han bliv 2 år, var ham selv der ikke længere ville ha ble på. og ja her for 1 mdr. siden stoppede han med at bruge ble om natten også. sker et uheld en gang imellem men ikke ret ofte. han er 2 år og 7 mdr. nu 

uhh går bare alt for stærkt 

WOW! Ja det er ikke alle drenge der "langsomme"

Anmeld

20. marts 2013

musse1

MorDk skriver:

WOW! Ja det er ikke alle drenge der "langsomme"

nej forstår ikke hvorfor man siger drenge er langsommer, de 3 andre drenge jeg har stoppede med at bruge ble da de var 2 år og 9 mdr

Anmeld

20. marts 2013

FamilenStorm

MorDk skriver:

Vores søn  fra sep 2010 går ikke rigtig med ble mere. Han bliver afleveret i vuggestue uden ble og har kun 1 uheld i ny og næ...

Ofte får ble på når vi kommer hjem. Han er nemlig ikke sååå meget for at lave lort på toilettet endnu. Han bruger ble om natten. Sys bare det går så stærkt nu.  Snart skal han starte i børnehave

Andre hvis unger er ved at blive ble-fri?

Hvor er han sej..

Vi skal også så småt igang ned Alberte.. Men lige så glad hun er for sin sut er hun også for sin ble..

Vi tager den ofte af hende når hun er hjemme.. Men kommer kort efter og vil have den på igen..

Vi har aftalt med DP at når flyverdragten er kommet af, går vi mere ihærdig tilværks.. Hun starter nemlig også i bh til oktober.. Puh det går stærkt nu..

Anmeld

20. marts 2013

Alexander&Lærke

Hvor er det flot, imponeret må jeg sige. Gid jeg kunne skrive det samme men min dreng bruger stadig ble om natten selvom han 5,5 år og har stadig uheld med aff I perioder. Nat problemet vil de ikke gøre noget ved før han går i 2 klasse engang. 

Min datter på godt 20 md er mere klar på hvad der ud på plejer ofre på sin ble og siger be. Altså at der er noget i den. Og når man spøger om hun har noget i bleen siger hun ja og går ud på pulsebordet. 

Men stor fremmelig dreng du har, de pleje ikke at være kendetegnet ved drenge er de er hurtige på det område. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.