1. jordemoder besøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
6 synes godt om
18. marts 2013

Nessie

Ja, vi var til 1. JM besøg i dag, og det gik rigtig fint.
Det var en sød JM, bare ærgerligt at hun var sygevikar

Hun ville sende en henvisning til akupunktur, men det tilbydes desværre først fra uge 20, så jeg må vente lidt endnu.

Der skete jo ikke andet end lidt snak og fik en masse brochurer med hjem.

Men inden vi kom ind, var der en JM der spurgte os i venteværelset, og nogen af os ville være forsøgskaniner til at skannings projekt - af livmoderhalsen.

Det kunne vi da godt, og selve skanningen af livmoderhalsen var hurtigt overstået og den var helt normal  

Men det bedste var at hun tilbød at skanne mig på maven også, så vi kunne få et lille kig ind til baby  Og det var jo ikke mindre end fantastisk. Der lå den og spjættede med arme og ben og vendte ryggen til, så vi kunne så ribben og den fine rygsøjle   Dagens bedste overraskelse, og vi gik derfra med store smil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

tarkoflen

Nej hvor var det da en dejlig oplevelse! Skønt med et ekstra kig til baby! Og dejligt at JM synes alt var godt!

Hvad er det for en masse brochurer du fik med hjem? Vi fik da ingenting

Vildt at du allerede er så langt, tiden flyver lige pludselig

Anmeld

18. marts 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Nej hvor var det da en dejlig oplevelse! Skønt med et ekstra kig til baby! Og dejligt at JM synes alt var godt!

Hvad er det for en masse brochurer du fik med hjem? Vi fik da ingenting

Vildt at du allerede er så langt, tiden flyver lige pludselig

Man kan være heldig nogle gange
Det var ikke en ret god skanner, og vi fik ikke noget billede, men det gør ikke noget, vi var SÅ glade da vi gik der fra

Jeg har faktisk ikke rigtig kigget dem igennem endnu  har "fløjet" rundt hele dagen, men ved i hvert fald at der var en om bækkenløsning og en med nogle øvelser.
Nå jo, og så en oversigt over fødsels forberedelse.

Ja, tiden går lige pludselig hurtigt. Især efter NF, så kan vi rigtig se fremad og tro på det

Anmeld

18. marts 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Man kan være heldig nogle gange
Det var ikke en ret god skanner, og vi fik ikke noget billede, men det gør ikke noget, vi var SÅ glade da vi gik der fra

Jeg har faktisk ikke rigtig kigget dem igennem endnu  har "fløjet" rundt hele dagen, men ved i hvert fald at der var en om bækkenløsning og en med nogle øvelser.
Nå jo, og så en oversigt over fødsels forberedelse.

Ja, tiden går lige pludselig hurtigt. Især efter NF, så kan vi rigtig se fremad og tro på det

Bare det at man får lov til at se bebs en ekstra gang, det er det hele værd

Ok sådan nogle brochurer... Vi fik kun noget om fødselsforberedelse og det kunne vi alligevel først melde os til efter JM besøg i uge 28, så vi kan først starte på fredag, hvor jeg er 34+4 og det er trods alt 4 gange vi skal afsted, så kan "risikere" at føde inden vi har været afsted til alle fire gange... Lidt fjollet, men sådan må det jo være... Håber vi når det hele

Ja det er dejligt, at man tør glæde sig! Jeg blev dog først rolig efter MD skanningen...

Anmeld

18. marts 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Bare det at man får lov til at se bebs en ekstra gang, det er det hele værd

Ok sådan nogle brochurer... Vi fik kun noget om fødselsforberedelse og det kunne vi alligevel først melde os til efter JM besøg i uge 28, så vi kan først starte på fredag, hvor jeg er 34+4 og det er trods alt 4 gange vi skal afsted, så kan "risikere" at føde inden vi har været afsted til alle fire gange... Lidt fjollet, men sådan må det jo være... Håber vi når det hele

Ja det er dejligt, at man tør glæde sig! Jeg blev dog først rolig efter MD skanningen...

Ja, bare lidt kedelige brochurer

Jeg tror også først jeg kan melde mig til fødselsforberedelse om noget tid, det er under alle omstændigheder for tidligt nu.

Skrækken for at noget går galt kommer og går, men efter NF, har det langt fra været så slemt som inden, men et ekstra kig ind i maven beroliger da lige en ekstra gang, og det er jo bare så livsbekræftende og skønt at se det lille væsen der har sit helt eget liv i sin helt egen verden inde i ens mave

Anmeld

19. marts 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, bare lidt kedelige brochurer

Jeg tror også først jeg kan melde mig til fødselsforberedelse om noget tid, det er under alle omstændigheder for tidligt nu.

Skrækken for at noget går galt kommer og går, men efter NF, har det langt fra været så slemt som inden, men et ekstra kig ind i maven beroliger da lige en ekstra gang, og det er jo bare så livsbekræftende og skønt at se det lille væsen der har sit helt eget liv i sin helt egen verden inde i ens mave

Nej jeg vil også mene, at det er til den tidlige side for dig at melde til, jeg syns bare jeg fik muligheden lidt for sent... Ville gerne være startet i noget uge 32 eller noget, så sandsynligheden for at jeg når det hele er større, men der var ikke flere tider så vi må håbe jeg ikke føder alt for tidligt!

Min angst for at noget går galt kommer og går stadig, men heldigvis er der flest gode dage, jeg kan jo trods alt mærke hende men hvor ville jeg ønske, at vi lige kunne få er lille kig ind til hende igen! Har faktisk overvejet at købe en skanning, men kæresten synes det er lidt fjollet, når vi er så tæt på termin, og det har han jo ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.