Min datter er lige blevet 3 her d. 9 og i lørdags bestemte hun sig for at hun ik ville ha ble på. Lækkert tænkte vi!
det er gået super, hun har tisset en gang hvor det var min skyld, jeg glemte at spørge om hun sku tisse og vi legede og så havde hun tisset i sengen i nat, men opdagede det ikke selv, så min mand skyndte sig bare at få hende på toilettet i morges, vaske hende og få nyt tøj på hende (så hun ikke fik en dårlig oplevelse pga det)
Hun vil gerne ha ble på når hun ska lave stort, så det får hun.
I dag var så første dag hvor hun skulle i vuggestue uden ble. Min mand fortalte hvordan og hvorledes dernede.
Da jeg så henter hende, spørger jeg hvordan det er gået og en af vikarerne fortæller at hu. Har tisset en gang og skidt en gang i bukserne. Sådan er det, hun havde ik ble på da jeg hentede hende, så hun fik bare ros..
Resten af dagen har der ingen uheld været og hun sover for 3. nat uden ble!! Jeg er meget stolt af min pige!! 
Jeg får jo så tøjet med hjem i en pose og nu her til aften da jeg vil smide det i vaskemaskinen, opdager jeg til min store forundring, at de ikke har fjernet lorten!! Det var så klamt og stank virklelig groft!!
Er det normalt at de ikke fjerner det og lige skylder trusser/bukserne? Kan jeg tillade mig at sige noget i vuggestuen i morgen, eller er det bare sådan det er?
Jeg sys det er enormt ulækkert og trusserne var lige til at smide ud!
Anmeld