Blefri - spørgsmål ang vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
9 svar
4 synes godt om
18. marts 2013

Morgensol

Min datter er lige blevet 3 her d. 9 og i lørdags bestemte hun sig for at hun ik ville ha ble på. Lækkert tænkte vi! det er gået super, hun har tisset en gang hvor det var min skyld, jeg glemte at spørge om hun sku tisse og vi legede og så havde hun tisset i sengen i nat, men opdagede det ikke selv, så min mand skyndte sig bare at få hende på toilettet i morges, vaske hende og få nyt tøj på hende (så hun ikke fik en dårlig oplevelse pga det)

Hun vil gerne ha ble på når hun ska lave stort, så det får hun.

I dag var så første dag hvor hun skulle i vuggestue uden ble. Min mand fortalte hvordan og hvorledes dernede.

Da jeg så henter hende, spørger jeg hvordan det er gået og en af vikarerne fortæller at hu. Har tisset en gang og skidt en gang i bukserne. Sådan er det, hun havde ik ble på da jeg hentede hende, så hun fik bare ros..

Resten af dagen har der ingen uheld været og hun sover for 3. nat uden ble!! Jeg er meget stolt af min pige!!

Jeg får jo så tøjet med hjem i en pose og nu her til aften da jeg vil smide det i vaskemaskinen, opdager jeg til min store forundring, at de ikke har fjernet lorten!! Det var så klamt og stank virklelig groft!!

Er det normalt at de ikke fjerner det og lige skylder trusser/bukserne? Kan jeg tillade mig at sige noget i vuggestuen i morgen, eller er det bare sådan det er?

Jeg sys det er enormt ulækkert og trusserne var lige til at smide ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Janni.

til din pige! Hun er da så dygtig! 

Synes sagtens du kan nævne noget for vuggestuen. Det er altså for klamt at de ikke har fjernet afføringen. Det er da normalt at man lige fjerner det værste. De har vel handsker der nede skulle man da tro. 

Anmeld

18. marts 2013

miig1989

Bertemor skriver:

Min datter er lige blevet 3 her d. 9 og i lørdags bestemte hun sig for at hun ik ville ha ble på. Lækkert tænkte vi! det er gået super, hun har tisset en gang hvor det var min skyld, jeg glemte at spørge om hun så tisse og vi legede og så havde hun tisset i sengen i nat, men opdagede det ikke selv, så min mand skyndte sig bare at få hende på toilettet i morges, vasket hende og få nyt tøj på hende (så hun ikke fik en dårlig oplevelse pga det)

I dag var så første dag hvor hun skulle i vuggestue uden ble. Min mand fortalte hvordan og hvorledes dernede.

Da jeg så henter hende, spørger jeg hvordan det er gået og en af vikarerne fortæller at hu. Har tisset en gang og skidt en gang i bukserne. Sådan er det, hun havde ik ble på da jeg hentede hende, så hun fik bare ros..

Resten af dagen har der ingen uheld været og hun sover for 3. nat uden ble!! Jeg er meget stolt af min pige!!

Jeg får jo så tøjet med hjem i en pose og nu her til aften da jeg vil smide de i skralderen, opdager jeg til min store forundring, at de ikke har fjernet lorten!! Det var så klamt og stank virklelig groft!!

Er det normalt at de ikke fjerner det og lige skylder trusser/bukserne? Kan jeg tillade mig at sige noget i vuggestuen i morgen, eller er det bare sådan det er?

Hold da op en dygtig pige, du har dig

Og ad ! Jeg har arbejdet i en vuggestue og der skyllede vi altså lige tøjet, hvis der havde været uheld .. Så synes da det er mærkeligt, at de ikke har gjort det ..
For mig er det bare noget man gør!

Anmeld

18. marts 2013

Morgensol

Janni. skriver:

til din pige! Hun er da så dygtig! 

Synes sagtens du kan nævne noget for vuggestuen. Det er altså for klamt at de ikke har fjernet afføringen. Det er da normalt at man lige fjerner det værste. De har vel handsker der nede skulle man da tro. 

Tusind tak. jeg er meget stolt af hende, hun har ik rigtig ville på toilettet eller potte før nu, så det er fedt at det fra start går så godt..

Præcis det jeg tænker! De har poser, handsker, sprit og det hele! jeg sys det er SÅ klamt..

Anmeld

18. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror det er meget normalt desvære! På min arbejdsplads, har vi fået forbud mod at skylde tøjet op, fordi det er for tidskrævende og man ska spare penge på vandet ( trist, men sandt ) At vi jo så gør det alligevel, er jo noget helt andet! Vh stine

Anmeld

18. marts 2013

Morgensol

StineW79 skriver:

Tror det er meget normalt desvære! På min arbejdsplads, har vi fået forbud mod at skylde tøjet op, fordi det er for tidskrævende og man ska spare penge på vandet ( trist, men sandt ) At vi jo så gør det alligevel, er jo noget helt andet! Vh stine

Det er måske heller ik så meget det at de ik har skyllet det, det er mere det at de ikke har fjernet afføringen! Det sys jeg simpelthen er for klamt! Desuden har det ligget på hende plads i en pose og jeg aner ik hvornår hun har skidt, så det ka jo ha ligget der det meste af dagen! Adadadadadad...

Anmeld

18. marts 2013

Morgensol

miig1989 skriver:

Hold da op en dygtig pige, du har dig

Og ad ! Jeg har arbejdet i en vuggestue og der skyllede vi altså lige tøjet, hvis der havde været uheld .. Så synes da det er mærkeligt, at de ikke har gjort det ..
For mig er det bare noget man gør!

Tusind tak.

Jeg sys også det er lidt underligt, jeg tror jeg lige tager den med dem dernede i morgen.. I det mindste bare bede dem om at fjerne afføringen..

Anmeld

19. marts 2013

miig1989

Bertemor skriver:

Tusind tak.

Jeg sys også det er lidt underligt, jeg tror jeg lige tager den med dem dernede i morgen.. I det mindste bare bede dem om at fjerne afføringen..

God idé, det er da også det mindste de kan gøre.

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Min datter er lige blevet 3 her d. 9 og i lørdags bestemte hun sig for at hun ik ville ha ble på. Lækkert tænkte vi! det er gået super, hun har tisset en gang hvor det var min skyld, jeg glemte at spørge om hun sku tisse og vi legede og så havde hun tisset i sengen i nat, men opdagede det ikke selv, så min mand skyndte sig bare at få hende på toilettet i morges, vaske hende og få nyt tøj på hende (så hun ikke fik en dårlig oplevelse pga det)

Jeg får jo så tøjet med hjem i en pose og nu her til aften da jeg vil smide det i vaskemaskinen, opdager jeg til min store forundring, at de ikke har fjernet lorten!! Det var så klamt og stank virklelig groft!!

Altså lå der en hel, stor lort nede i posen? Umiddelbart ville man jo mene at de lige kunne vende bunden i vejret på trusserne ned i blespanden, men altså... De har sikkert haft travlt og så er den lige smuttet. Jeg ville ikke gøre et nummer ud af det.

Anmeld

19. marts 2013

Morgensol

modesty skriver:

Altså lå der en hel, stor lort nede i posen? Umiddelbart ville man jo mene at de lige kunne vende bunden i vejret på trusserne ned i blespanden, men altså... De har sikkert haft travlt og så er den lige smuttet. Jeg ville ikke gøre et nummer ud af det.

Ja en hel lort.. Det var meget ulækkert sku jeg hilse at sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.