Styrtblødning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Benjamins'mor

Månsson skriver:

Kender intet til det men tror du ikke vagtlægen ku berolige dig lidt.. De plejer være søde og kigge på en syntes jeg

Ham jeg snakkede med sagde bare at jeg skulle ringe til min læge imorgen, for han kunne jo ikke gøre noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Benjamins'mor

Three little steps skriver:

RING TIL VALGTLÆGEN! 

Det er nok ikke noget slemt, men du skal sørge for at blive undersøgt allgevel.

Han sagde jeg bare skulle ringe til min læge imorgen, for han kunne jo ikke gøre noget.

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Benjamins'mor skriver:

Han sagde jeg bare skulle ringe til min læge imorgen, for han kunne jo ikke gøre noget.

ÅRH de skide vagtlæge folk! De tager ikke gravide en skid seriøst synes jeg ikke.. Hvad er det dog for en kommentar at komme med!?

Øv øv øv for en skodlæge du snakkede med!

Krydser ALT jeg kan for, at der ikke er noget galt!!

Anmeld

18. marts 2013

Mette og co

Det gjorde jeg, en uge efter nakkefoldsscanningen. Fik at vide jeg skulle ligge mig ned og slappe helt af. Dagen efter kom jeg til akut scanning selvom det var den 23. december og jeg tudede af skræk, men min skønne baby hoppede livligt rundt derinde og er nu en stor og dejlig dreng på 20 måneder

De kunne ikke fortælle hvad det skyldtes, men de gættede på overbelastning, stress eller måske det at jeg var blevet gravid på p-piller.

Håber det bedste for dig!

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

Mette og Bastian skriver:

Det gjorde jeg, en uge efter nakkefoldsscanningen. Fik at vide jeg skulle ligge mig ned og slappe helt af. Dagen efter kom jeg til akut scanning selvom det var den 23. december og jeg tudede af skræk, men min skønne baby hoppede livligt rundt derinde og er nu en stor og dejlig dreng på 20 måneder

De kunne ikke fortælle hvad det skyldtes, men de gættede på overbelastning, stress eller måske det at jeg var blevet gravid på p-piller.

Håber det bedste for dig!

Jeg er også blevet gravid på P-piller

Anmeld

18. marts 2013

Mette og co

Benjamins'mor skriver:

Jeg er også blevet gravid på P-piller

Så lad os håbe at det var det der var grunden hos os begge

Da jeg ringede til vagtlægen sagde de forresten det samme som til dig og det var min egen læge der sørgede for mig. Har du brug for at blive beroliget med det samme så ring til fødegangen. De kan heller ikke gøre noget hvis baby vil ud, men jeg syntes det hjalp lidt at snakke med dem.

Jeg blev spurgt om "luften var gået af ballonen" - altså forstået på den måde om jeg kunne mærke andre tegn på graviditeten. Kan du det?

Anmeld

18. marts 2013

Nessie

Hvis vagtlægen ikke vil se dig, så prøv at tage op på skadestuen, det kan være de vil tage dig mere alvorligt

Anmeld

19. marts 2013

LMX

Jeg har skrevet til dig i en anden tråd men skriver lige her også.

Jeg havde første blodstyrtning i uge 6ca. Det var før vi kunne se hjerteblink ihvertfald. Jeg blødte så meget at det kan sammenlignes med at åbne for vandhanen i nogle sekunder. Meget voldsomt. Før blødningerne havde jeg tit kraftige smerter.

Blødningerne kom regelmæssigt fra uge 6-18ca og jeg blev beordret at holde mig meget i ro for at forhindre at baby blev 'revet' med ud.

Blev altid scannet efter hver blødning.

Grunden til blødningerne var blodansamlinger i livmoderen. I uge 18 forsvandt de.

Min datter er idag 5uger og sund og rask. Omend lidt irriterende PGA det første tigerspring.

Da hun var i maven kaldte vi hende cliffhangeren fordi hun holdt fast med arme og ben for at blive hængende..

Oplever du at der kommer klumper med ud sammen med blodet?

Anmeld

19. marts 2013

Benjamins'mor

Mette og Bastian skriver:

Så lad os håbe at det var det der var grunden hos os begge

Da jeg ringede til vagtlægen sagde de forresten det samme som til dig og det var min egen læge der sørgede for mig. Har du brug for at blive beroliget med det samme så ring til fødegangen. De kan heller ikke gøre noget hvis baby vil ud, men jeg syntes det hjalp lidt at snakke med dem.

Jeg blev spurgt om "luften var gået af ballonen" - altså forstået på den måde om jeg kunne mærke andre tegn på graviditeten. Kan du det?

Jeg har mistet kvalmen. Men føler mig stadig oppustet og føler jeg stadig kan mærke noget i maven.

Der var ikke noget blod i bindet da jeg stod op, men der kom lidt i toilettet som når man tisser og har mens. Da jeg tørrede mig kom der en lille meget mørk klump, men tror det er en klump blod, for har tit haft sådan nogle under mens også.

Anmeld

19. marts 2013

Benjamins'mor

LMX skriver:

Jeg har skrevet til dig i en anden tråd men skriver lige her også.

Jeg havde første blodstyrtning i uge 6ca. Det var før vi kunne se hjerteblink ihvertfald. Jeg blødte så meget at det kan sammenlignes med at åbne for vandhanen i nogle sekunder. Meget voldsomt. Før blødningerne havde jeg tit kraftige smerter.

Blødningerne kom regelmæssigt fra uge 6-18ca og jeg blev beordret at holde mig meget i ro for at forhindre at baby blev 'revet' med ud.

Blev altid scannet efter hver blødning.

Grunden til blødningerne var blodansamlinger i livmoderen. I uge 18 forsvandt de.

Min datter er idag 5uger og sund og rask. Omend lidt irriterende PGA det første tigerspring.

Da hun var i maven kaldte vi hende cliffhangeren fordi hun holdt fast med arme og ben for at blive hængende..

Oplever du at der kommer klumper med ud sammen med blodet?

Der kom også pænt meget blod igår, det føltes som om jeg tissede i bukserne. Der var blod udover gulvet og ja, over det hele.

Der kom til morgen en lille meget mørk klump da jeg tørrede mig efter toilet besøg, men vil tro det er en klump blod, for sådan nogle har jeg tit haft under mens også.

Men der var ikke blod i bindet da jeg stod op, og har heller ikke haft andre klumper, heller ikke smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.