ej hvor jeg hader når baby har sovet i flere timer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. marts 2013

1990h

Inde i maven. og man nærmest snart har stået på hovedet for at få hende til lige at komme med et spark.. hun må være træt.

i know. im crazy men det er nu hyggeligt når hun lige giver "lyd fra sig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Inde i maven. og man nærmest snart har stået på hovedet for at få hende til lige at komme med et spark.. hun må være træt.

i know. im crazy men det er nu hyggeligt når hun lige giver "lyd fra sig"

Jeg kender det aaaaaalt for godt! Bettemanden her kan godt finde på at sove 3-4 timer i træk, og det kan gøre mig noget så nervøs!

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg kender det aaaaaalt for godt! Bettemanden her kan godt finde på at sove 3-4 timer i træk, og det kan gøre mig noget så nervøs!

ja også jeg.

og nu sidder jeg her og mindes ikke jeg har mærket noget til hende i maange mange timer

prøver med noget koldt vand om en times tid. man sidder jo og gør sig selv nervøs..

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja også jeg.

og nu sidder jeg her og mindes ikke jeg har mærket noget til hende i maange mange timer

prøver med noget koldt vand om en times tid. man sidder jo og gør sig selv nervøs..

Havde en dag hvor jeg ikke sådan rigtig mærkede ham i omkring 6 timer, også skal jeg satme love dig for han holdte fest da jeg så fik ham vækket.. -.- Det var skrækkeligt! Var SÅ tæt på at ringe til FG, men prøvede nu lige alle ting af, koldt drikke, sukkerholdigt, sidde og skubbe lidt til maven og sådan nogle ting, så vågnede han og lå ikke stille i mange timer derefter

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Havde en dag hvor jeg ikke sådan rigtig mærkede ham i omkring 6 timer, også skal jeg satme love dig for han holdte fest da jeg så fik ham vækket.. -.- Det var skrækkeligt! Var SÅ tæt på at ringe til FG, men prøvede nu lige alle ting af, koldt drikke, sukkerholdigt, sidde og skubbe lidt til maven og sådan nogle ting, så vågnede han og lå ikke stille i mange timer derefter

hahahah.. ihhj altså. hvor kan man blive nervøs altså.

tilgengæld var der en dag hun havde hikke nok tyve gange. der tænkte jeg til sidst så SOV DOG!!

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

så nu vågnede hun da og moslede lidt rundt og fik startet plukveer..haha win win..

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hahahah.. ihhj altså. hvor kan man blive nervøs altså.

tilgengæld var der en dag hun havde hikke nok tyve gange. der tænkte jeg til sidst så SOV DOG!!

Jeg elsker hikke Det er FOR FEDT

Hende der undersøgte mig på sygehuset igår fortalte at hun havde haft en inde en dag, hvor babyens hoved lå ved blæren, og den her baby var også bare en HIKKER der ville noget, så hende pigen her var nødt til at gå med meget tykke bind hele tiden fordi hver gang baby hikkede så tissede hun en liiiiiiiiille smule i bukserne Stakkels tøs

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg elsker hikke Det er FOR FEDT

Hende der undersøgte mig på sygehuset igår fortalte at hun havde haft en inde en dag, hvor babyens hoved lå ved blæren, og den her baby var også bare en HIKKER der ville noget, så hende pigen her var nødt til at gå med meget tykke bind hele tiden fordi hver gang baby hikkede så tissede hun en liiiiiiiiille smule i bukserne Stakkels tøs

hahah

ja hikke er sødt. men ikke hele dagen.

og ja stakkels kvinde!!

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hahah

ja hikke er sødt. men ikke hele dagen.

og ja stakkels kvinde!!

Her er hikke også på dagsbasis, og nok en 4-5 gange om dagen Jeg griner min røv i laser HVER gang han hikker, synes simpelthen det er så sjovt.. Men jeg bliver heller ikke generet af det, for han er ikke voldsom i sine bevægelser når han hikker, det er bare et lille bump hver gang

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Her er hikke også på dagsbasis, og nok en 4-5 gange om dagen Jeg griner min røv i laser HVER gang han hikker, synes simpelthen det er så sjovt.. Men jeg bliver heller ikke generet af det, for han er ikke voldsom i sine bevægelser når han hikker, det er bare et lille bump hver gang

nogle gange er værre end andre.

de sidste mange uger har jeg hver aften efter jeg har børstet tænder og gået i seng mærket at hun fik hikke..skide irriterende.

om dagen ligger jeg ikke ligeså meget mærke til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.