Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

Annemette07

Hej !

ved godt det garanteret er blevet spurgt om 117 gange, men havde jeres mave vokset en del allerede i første graviditet?

jeg er idag 9+4 og synes allerede nu det er svært at skjule.

Det skal lige siges at jeg i november var gravid men aborterede i 6 uge, dog havde jeg ikke ligamentsmeter hvilket jeg har haft en del denne gang, så tror ikke ledene nåede at give sig før? 

Håber nogen kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AnthonsMor

Annemette07 skriver:

Hej !

ved godt det garanteret er blevet spurgt om 117 gange, men havde jeres mave vokset en del allerede i første graviditet?

jeg er idag 9+4 og synes allerede nu det er svært at skjule.

Det skal lige siges at jeg i november var gravid men aborterede i 6 uge, dog havde jeg ikke ligamentsmeter hvilket jeg har haft en del denne gang, så tror ikke ledene nåede at give sig før? 

Håber nogen kan hjælpe :-)

Det er garanteret "bare" luft.. Mange får hurtigt en lille topmave grundet luft - jeg var selv en af dem, gik bare i løse trøjer, da ingen vidste det 

Og tillykke med graviditeten!

Anmeld

19. marts 2013

Juliekp

Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde. Spin skrevet er det jo bare luft, da baby ikke er større end en ært.

Jeg havde også en lille bitte bule, men kunne sagtens skjules. Fik først en nogenlunde bule 16+ og kunne ikke skjule det længere 20+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.