Vi skal være forældre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. marts 2013

Rikke2404

Så fik vi en samtale med lægen idag, og vi skal være forældre til november. Det hele kom lidt uventet, og slet ikke planlagt. Men efter noget tids overvejelse, besluttede vi os for at beholde det. Min kæreste var faktisk mere opsat på det end mig - det er jo bare skønt at se at han glæder sig 

Må da indrømme, at det at fortælle familien den store nyhed - var... nervepirrende! Jeg var SÅ nervøs for at de ville se forkert på mig/os, og være skuffede osv. Vi er jo ''kun'' 18 og 19år. Men de tog det ret pænt.. Pyha, hvor en lettelse  Nu ved vi at vi har al den støtte vi har brug for, til hver en tid!

Har en tid om 3 uger, til 9 ugers undersøgelse. Glæder mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Lilott

Hvor er det dejligt for jer, tillykke

Anmeld

18. marts 2013

Christina :-)

Rikke2404 skriver:

Så fik vi en samtale med lægen idag, og vi skal være forældre til november. Det hele kom lidt uventet, og slet ikke planlagt. Men efter noget tids overvejelse, besluttede vi os for at beholde det. Min kæreste var faktisk mere opsat på det end mig - det er jo bare skønt at se at han glæder sig 

Må da indrømme, at det at fortælle familien den store nyhed - var... nervepirrende! Jeg var SÅ nervøs for at de ville se forkert på mig/os, og være skuffede osv. Vi er jo ''kun'' 18 og 19år. Men de tog det ret pænt.. Pyha, hvor en lettelse  Nu ved vi at vi har al den støtte vi har brug for, til hver en tid!

Tillykke er selv ung mor

Anmeld

18. marts 2013

Rikke2404

Lilott skriver:

Hvor er det dejligt for jer, tillykke

Ja, er sørme spændt på den kommende tid! Og mange tak 

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

Rikke2404 skriver:

Tillykke!

Skid hul i alderen, så længe I føler jer klar, det er det allervigtigste!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.