Andre med PB til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. marts 2013

Ck90

Hej derude.. 

Mig og forlovet vil begynde at starte PB til sommer, glæder mig helt vildt, har dog også sommerfugle i maven og mange tanker :-) Jeg er fastansat og han er fortsat igang med uddannelse, så det hele skal nok gå.
Jeg stoppede med p-piller i mandags d.11/2-13, og vil starte på folinsyre næste mdr. 
Og navnene har vi styr på allerede :-D

Ville bare hører om der er andre som også starter PB samme tidspunkt og hvilke tanker i går rundt med :-) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Miss-86

Vi starter ikke PB, men ville bare skrive HELD & LYKKE med PB

Anmeld

27. marts 2013

Ck90

Tak

Anmeld

1. april 2013

2013anonym

Hej 

Som du ved går vi umiddelbart også igang der så vi kan jo følges lidt ad? 

Jeg spekulere meget på om man overhovedet kan blive gravid, og hvis man kan, hvor længe der så går Inden det sker? Kan man nu klare det økonomisk? Hvordan bliver det med sådan en lille en? Osv. ja havde faktisk problemer med at sove her den anden nat. Netop frdi tankerne nogengange flyver rubdt. 

Hvad tænker du?

Anmeld

1. april 2013

Ck90

Tænker meget det samme.

tænker  meget på at det bliver hyggeligt at købe tøj, udstyr, barnevogn.

Hvordan skal børneværelset indrettes, 

Uhh - hvad siger vores forældre, søskende,   og venner til når vi kan fortælle dem, at skal have et barn? 

Og så tænker jeg på, gad vide hvordan det er at være gravid - bliver det en nem graviditet, kommer jeg til at få bækkenløsning, eller hvordan kommer det mon til at gå, bliver jeg pæn gravid eller ikke! 

Anmeld

1. april 2013

2013anonym

Ck90 skriver:

Tænker meget det samme.

tænker  meget på at det bliver hyggeligt at købe tøj, udstyr, barnevogn.

Hvordan skal børneværelset indrettes, 

Uhh - hvad siger vores forældre, søskende,   og venner til når vi kan fortælle dem, at skal have et barn? 

Og så tænker jeg på, gad vide hvordan det er at være gravid - bliver det en nem graviditet, kommer jeg til at få bækkenløsning, eller hvordan kommer det mon til at gå, bliver jeg pæn gravid eller ikke! 

Ja. Det bliver vildt. Har allerede købt lidt baby tøj. Noget som kommer til at indgå i en del af en gave til min forlovede den dag jeg står med en positiv test. 

Vi har næsten allerede aftalt hvilken barnevogn vi skal have. Desværre har vi ikke et rigtig børneværelse som vi kan indrette. 

Ja glæder mig også til at se omgangskredsens reaktion. Ved de godt i skal i gang?

Uhha alle de tanker omkring hvordan det bliver at være gravid og om hvordan man kommer til at se ud. 

Anmeld

1. april 2013

Sujan

Jeg ville gerne begynde på nr. 2... Tog os næsten 3 år med nr... Så er jo ikke sikkert der er flere børn til os.
Men får jeg min ønskede elevplads kan vi ikke begynde.. Så uanset hvad er der noget spændende i vente:-)

Krydser fingre for jer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.