Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

MyLove E

Hj. fondant skal det være HELT flydende når der skal flormelis i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

FrkZier

Tauf skriver:

Hj. fondant skal det være HELT flydende når der skal flormelis i??

nej..

det er mit ihvertfald ikke.

skumfiduser smelter indefra, de vil derfor bare se ud som om de er vokset når de blevet varme - men de er smeltet

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ja og du må ikke lade dem boble op da det ødelægger fondanten du tager 15skumfiduser 3spk vand 1 1/2 spk olie giver det 30cek i mokrovnen røre godt rundt og giver det 10-30cek i mikrovnen igen røre godt rundt bare sørg for det ikke bobler op når det så er helt smeldet og så putter du 350g flormelis i og så har du fondant

Vis du vil have fave i skal det være mens det er helt smeldet

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Jeg fik selv ødelagt 3 omgange sidst fordi jeg lod dem boble op fondanten bliver sej og hurtig tør slet ikke til at arbejde med

Anmeld

18. marts 2013

MyLove E

Anna111 skriver:

Jeg fik selv ødelagt 3 omgange sidst fordi jeg lod dem boble op fondanten bliver sej og hurtig tør slet ikke til at arbejde med

Jeg kunne slet ikke finde ud af det:-(:-(

https://www.baby.dk/debat/211857pi1/snak-om-kager/i h-det-er-saa-nemt-at-lave-selv.aspx

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Tauf skriver:

Jeg kunne slet ikke finde ud af det:-(:-(

https://www.baby.dk/debat/211857pi1/snak-om-kager/i h-det-er-saa-nemt-at-lave-selv.aspx

Hehe ja det kan jeg da se men sådan så mit osse ud de gange det gik galt og var virkelig ved at give op men prøv pracis at gøre sådan her tag en skål der må komme i mikrovnen
Så tager du 15 skumfiduser (dem fra haribo er bedst)
Putter dem i skålen da putter du
3spk vand
1 1/2 spk raps olie i skålen osse

Så sætter du den i mikroven lader den varme 30cek holder øje med de IKKE bobler op altså hæver så de bliver store meget vigtigt! så tager du den ud røre godt rundt og det gør du til det er helt smeldet og vis du så vil have fave i røre du det i det flydene

Så har du en anden skål gjort klar med 350gram flormelis i.

Så røre du det ind i med det samme mens det stadig er flydene og så lover jeg dig at det nok skal lykkes

Men vis det bare når at boble det mindste op er det ødelagt det er nok det der er sket held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.