tror i man kan sexe og gøre andet for at få et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

1990h

FrkZier skriver:

i teorien så ja - fordi de sædceller der laver drenge svømmer langsommere end dem der laver piger, så hvis manden ejakulerer i yderkanten af kvinden så må man gå udfra der er større sandsynlighed for at pige-cellerne overhæler drengene, meeeeeeeeeeen om det fungere i praksis er jeg sgu ikke helt sikker på

det sku spændende om det reelt passer til at bestemme et køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

1990h

Stjerneskud skriver:

Det er noget med at han- og hunsædcellerne ikke svømmer lige hurtigt og ikke overlever lige længe, så man kan forsøge at regne på om det skal være før eller under ægløsning man skal sexe alt efter hvilket køn man kunne tænke sig. Men jeg kan ikke helt huske det..

det har jeg også læst

Anmeld

18. marts 2013

Rockertand

FrkZier skriver:

i teorien så ja - fordi de sædceller der laver drenge svømmer langsommere end dem der laver piger, så hvis manden ejakulerer i yderkanten af kvinden så må man gå udfra der er større sandsynlighed for at pige-cellerne overhæler drengene, meeeeeeeeeeen om det fungere i praksis er jeg sgu ikke helt sikker på

Det er drengesædcellerne, der er hurtigst, hvorimod pigesædcellerne er langtidsholdbare. "Problemet" er så bare, at forskellen er meget, meget lille, så i praksis kan man ikke influere på det.
Teorien hedder, at samleje i dagene før ægløsning giver en pige (da drengesædcellerne er forvitret), mens samleje på tidspunktet for ægløsning eller efter giver en dreng, det har dog aldrig været muligt at bevise det, og de færreste kender deres helt nøjagtige ægløsningstidspunkt,, som er en nødvendighed, hvis man skal forsøge et eksperiment.
Jeg tror ikke på det af helt personlige grunde.

Anmeld

18. marts 2013

Muhmi

Hehe.. Har hørt at hvis man skal lave piger, så skal de hældes ind.. Hvordan man lige gør det aner jeg så ikke  

Og hvis det er drenge så skal der bankes hårdt hehehehe

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

Rockertand skriver:

Det er drengesædcellerne, der er hurtigst, hvorimod pigesædcellerne er langtidsholdbare. "Problemet" er så bare, at forskellen er meget, meget lille, så i praksis kan man ikke influere på det.
Teorien hedder, at samleje i dagene før ægløsning giver en pige (da drengesædcellerne er forvitret), mens samleje på tidspunktet for ægløsning eller efter giver en dreng, det har dog aldrig været muligt at bevise det, og de færreste kender deres helt nøjagtige ægløsningstidspunkt,, som er en nødvendighed, hvis man skal forsøge et eksperiment.
Jeg tror ikke på det af helt personlige grunde.

Var ikke 100% det var den vej rundt, så du kan sagtens bilde mig ind det er den anden vej 

i teorien lyder det jo skide godt, men tvivler nu også på det fungere i praksis

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Hehe.. Har hørt at hvis man skal lave piger, så skal de hældes ind.. Hvordan man lige gør det aner jeg så ikke  

Og hvis det er drenge så skal der bankes hårdt hehehehe

hhah er drengene lidt tunge i røven selv som sædceller og skal have et ordenligt skub fremaf

Anmeld

18. marts 2013

Muhmi

1990h skriver:

hhah er drengene lidt tunge i røven selv som sædceller og skal have et ordenligt skub fremaf

Anmeld

18. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

hihi vi skal jo have en pige snart. og ønsker brændende at nummer to er en dreng når den tid kommer

så må huske at der skal bankes til den ahhaha

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

1990h skriver:

hihi vi skal jo have en pige snart. og ønsker brændende at nummer to er en dreng når den tid kommer

så må huske at der skal bankes til den ahhaha

Mehe, det har i hvert fald virket her to gange hahaha 

Anmeld

19. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Mehe, det har i hvert fald virket her to gange hahaha 

muahhaha jeg skriver det bag øret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.