Kraftige plukveer 14+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. marts 2013

channie-g

Ja som overskriften lyder, er det muligt at have kraftige plukveer i uge 15 (14+5) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Amanda Stage

channie-g skriver:

Ja som overskriften lyder, er det muligt at have kraftige plukveer i uge 15 (14+5) 

det havde jeg omkring det tidspunkt ved begge mine graviditeter, så det vil jeg tro, men jeg fik det dog aldrig tjekket. 

Anmeld

18. marts 2013

Muhmi

Ja det havde jeg... Det viste sig at jeg var forstoppet og det gav mig simpelthen plukkeveer... hehe

Anmeld

18. marts 2013

channie-g

Amanda Stage skriver:

det havde jeg omkring det tidspunkt ved begge mine graviditeter, så det vil jeg tro, men jeg fik det dog aldrig tjekket. 

Super, tak for det hurtige svar:-) 

Anmeld

18. marts 2013

channie-g

Muhmi skriver:

Ja det havde jeg... Det viste sig at jeg var forstoppet og det gav mig simpelthen plukkeveer... hehe

Super tak for det hurtige svar... Kan 'desværre' ikke give forstoppelse skylden (selv om ikke ønsker forstoppelse men så var der i det mindste noget man kunne gøre ved det) for har været af med noget 2 gange idag :-) tænker jeg vil tage en urinvejsinfikstion (stavelse) for om det kan være det, men kan jeg først når manden kommer hjem til at tage min søn, så jeg kan komme op efter en... Har haft meget kraftige (så jeg må stoppe op og trække vejret meget stille) siden i lørdags og synes det er lige tidligt nok, hvad dem ikke rigtig med zander (min søn) 

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

channie-g skriver:

Super tak for det hurtige svar... Kan 'desværre' ikke give forstoppelse skylden (selv om ikke ønsker forstoppelse men så var der i det mindste noget man kunne gøre ved det) for har været af med noget 2 gange idag :-) tænker jeg vil tage en urinvejsinfikstion (stavelse) for om det kan være det, men kan jeg først når manden kommer hjem til at tage min søn, så jeg kan komme op efter en... Har haft meget kraftige (så jeg må stoppe op og trække vejret meget stille) siden i lørdags og synes det er lige tidligt nok, hvad dem ikke rigtig med zander (min søn) 

Er det blevet bedre i dag?

Anmeld

19. marts 2013

channie-g

Muhmi skriver:

Er det blevet bedre i dag?

Ja lidt, det er ikke så slemt som i weekenden så nu er de da til at holde ud, men har også sørget for at slappe a... Tak fordi du spørg 

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

Ja lidt, det er ikke så slemt som i weekenden så nu er de da til at holde ud, men har også sørget for at slappe a... Tak fordi du spørg 

Godt Bliv endelig ved med at slappe godt af, det er jo alt for tidligt endnu Og så er det jo lidt rart at have en undskyldning for at få kæresten til at lave noget lækker aftensmad til én

Anmeld

19. marts 2013

channie-g

Muhmi skriver:

Godt Bliv endelig ved med at slappe godt af, det er jo alt for tidligt endnu Og så er det jo lidt rart at have en undskyldning for at få kæresten til at lave noget lækker aftensmad til én

Helt sikker men har oz bare zander ( søn på 17 mdr) som jeg self også skal tænke på, men må jo tage det så roligt som muligt :-) desværre kan min man ikke lave mad (hvis det skal være spiseligt) så det må blive noget let noget de dage jeg er mest skidt

Anmeld

19. marts 2013

Clisolka

channie-g skriver:

Fik du lavet en urinprøve? Jeg var afsted 9+4 fordi jeg begyndte at have plukveer - det var en god omgang blærebetændelse som lurede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.