Hvornår svar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg sendte en ansøgning, hvor fristen var d. 28 feb.. jeg fik en mail tilbage 2 dage efter jeg havde sendt ansøgningen (som jeg sendte via mail), at jeg ville høre nærmere når alle ansøgningerne var læst og gennemgået.. det er - som i jo kan regne ud - over 14 dage siden nu og jeg har stadig intet hørt? har de glemt mig, eller er det normalt der kan gå så lang tid? de skriver jo de ville lade høre fra sig igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

Jeg sendte en ansøgning, hvor fristen var d. 28 feb.. jeg fik en mail tilbage 2 dage efter jeg havde sendt ansøgningen (som jeg sendte via mail), at jeg ville høre nærmere når alle ansøgningerne var læst og gennemgået.. det er - som i jo kan regne ud - over 14 dage siden nu og jeg har stadig intet hørt? har de glemt mig, eller er det normalt der kan gå så lang tid? de skriver jo de ville lade høre fra sig igen?

ork du! Der kan gå sindssygt lang tid! Min kæreste søgte rigtig mange jobs! Mange af dem fik han det svar som du fik. Nogen hørte han aldrig fra, andre mange uger efter og så var han lige indkaldt til jobsamtale i sommers, for en ansøgning han sendte for et år siden.. De kan være nogle snøvlehoveder. 

Held og lykke med jobsøgningen! 

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

ork du! Der kan gå sindssygt lang tid! Min kæreste søgte rigtig mange jobs! Mange af dem fik han det svar som du fik. Nogen hørte han aldrig fra, andre mange uger efter og så var han lige indkaldt til jobsamtale i sommers, for en ansøgning han sendte for et år siden.. De kan være nogle snøvlehoveder. 

Held og lykke med jobsøgningen! 

Tak for dit svar Stillingen er også først pr. 1 sep, så det må være fordi de snøvler så

Anmeld

18. marts 2013

Mettefpigen

Her prøvede jeg at få svar 3 måneder efter jeg sendte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.