Hjælp til børnesko billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
10 svar
2 synes godt om
18. marts 2013

marie_jon

Hej piger. Har virkelig brug for nogle erfarings råd? Min søn er 20 mdr. Bruger lige nu str. 23 i støvler. Har så købt str 23 og 24 i bla sandaler. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvad str der passer? I str 23 kan jeg have en lillefinger ude de spidsen. Str 24 kan jeg have hele pegefingeren. Nogle som kender tommelfingerreglen?

Første billede str: 23

Anden billede str: 24

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

GUSO

Hej.. Jeg ville tage 24, der skal være ca 1 1/2 cm i voksetillæg, og der er jo formentlig lige et par mdr inden de skal i brug endu

Anmeld

18. marts 2013

L&V

maria_josse skriver:

Hej piger. Har virkelig brug for nogle erfarings råd? Min søn er 20 mdr. Bruger lige nu str. 23 i støvler. Har så købt str 23 og 24 i bla sandaler. Men kan simpelthen ikke finde ud af hvad str der passer? I str 23 kan jeg have en lillefinger ude de spidsen. Str 24 kan jeg have hele pegefingeren. Nogle som kender tommelfingerreglen?

Første billede str: 23

Anden billede str: 24

Vi har fået at vide de gange vi har købt at der ska være 1cm luft så jeg ville ta sålen ud stille barnet oven på sålen og måle

Anmeld

18. marts 2013

marie_jon

GUSO skriver:

Hej.. Jeg ville tage 24, der skal være ca 1 1/2 cm i voksetillæg, og der er jo formentlig lige et par mdr inden de skal i brug endu

Ahh det lyder da fornuftigt! tænker "desværre" også at der jo er længe til at det bliver rigtig sandal vejr?

Anmeld

18. marts 2013

marie_jon

Månsson skriver:

Vi har fået at vide de gange vi har købt at der ska være 1cm luft så jeg ville ta sålen ud stille barnet oven på sålen og måle

Nååå ja!! Suger ide... det havde jeg kirke lige tænkt på Prøver det straks. Tak

Anmeld

18. marts 2013

L&V

maria_josse skriver:

Nååå ja!! Suger ide... det havde jeg kirke lige tænkt på Prøver det straks. Tak

Det havde jeg heller ikke selv men de gjorde den søde sko dame da vi sku ha vinterstøvler, der kan man jo ellers ik se det

Anmeld

18. marts 2013

marie_jon

Månsson skriver:

Det havde jeg heller ikke selv men de gjorde den søde sko dame da vi sku ha vinterstøvler, der kan man jo ellers ik se det

Nej lige præcis 

Anmeld

19. marts 2013

Dianabk

Hej. Jeg har selv arb. I skoringen i mange år imens jeg studerede
Når barnet står op (har vægt nede på selve foden) skal der være min. være 1 cm når barnet begynder at bruge selve skoen (hvis der er mindre end 5 mm. Vil barnet støde sin stortå imod) så hvis i køber sko nu må der gerne være lidt mere end 1 1/2 cm. Håber mit svar kan hjælpe dig - og spørg gerne hvis du har brug for yderligere hjælp

Anmeld

19. marts 2013

Fuglemor

Når du skal være sikker på str skal du ligge din tommelfinger på. Det passer med at der er vokse tillæg på 1-1 1/2 cm 

Anmeld

19. marts 2013

marie_jon

Dianabk skriver:

Hej. Jeg har selv arb. I skoringen i mange år imens jeg studerede
Når barnet står op (har vægt nede på selve foden) skal der være min. være 1 cm når barnet begynder at bruge selve skoen (hvis der er mindre end 5 mm. Vil barnet støde sin stortå imod) så hvis i køber sko nu må der gerne være lidt mere end 1 1/2 cm. Håber mit svar kan hjælpe dig - og spørg gerne hvis du har brug for yderligere hjælp

Ihh lige det jeg manglede:-) tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.