tur på Fødegangen. igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

StudPsyk

Kunne man måske bestille en fredelig graviditet?

I dag var jeg til uge 38 besøg hos jm. Lillebror skønnes til 3400 gram og jeg er 37+5 i dag. Men hans hjertelyd var for hurtig, så jeg blev sendt til fødegangen for at få kørt strimmel. Da jeg havde ligget der i en time havde den været for høj hele tiden, så blev bedt om at gå en tur og komme tilbage efter en time, altså her 14.30for at få kørt en mere.

Typisk. Gik til check for præcis det samme med Rose, men hun fejlede intet. Så regner med det er det samme her.. Nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

La´chrissen

Håber alt er som det skal være.

Kæmpe her fra

Anmeld

18. marts 2013

Koen.

Altså, håber alt er okay

Anmeld

18. marts 2013

Kløver

Krydser for alt er ok

Anmeld

18. marts 2013

MF<3

Janne T. skriver:

Kunne man måske bestille en fredelig graviditet?

I dag var jeg til uge 38 besøg hos jm. Lillebror skønnes til 3400 gram og jeg er 37+5 i dag. Men hans hjertelyd var for hurtig, så jeg blev sendt til fødegangen for at få kørt strimmel. Da jeg havde ligget der i en time havde den været for høj hele tiden, så blev bedt om at gå en tur og komme tilbage efter en time, altså her 14.30for at få kørt en mere.

Typisk. Gik til check for præcis det samme med Rose, men hun fejlede intet. Så regner med det er det samme her.. Nu må vi se.

Jeg har været på samme tur, 4-5 gange de sidste 3 uger.  

De finder aldrig ud af hvad der er galt eller om der er noget galt. Jeg har brugt utallige timer på fødemodtagelsen. Det er virkeligt stressende. De kan slet ikke svare mig på hvorfor hans hjertelyd er så høj, trods at de siger han ikke er aktiv nok..  Nu glæder jeg mig bare til at få min lillemand ud. 

Håber din lillemand har det helt okay.  

Jeg har heldigvis kun 5 dage til termin. 

Anmeld

18. marts 2013

StudPsyk

Tak piger. Den var konstant høj. Men de mener det er genetisk fordi det var det samme med Rose. Blev scannet og alt er fint: flow, fostervand osv. Jeg skal ind og have kørt en strimmel mere i aften. Er den lige så dårlig skal jeg ind igen i morgen til ny strimmel og scanning af hans hjerte. Men de er ikke bekymrede :-)

Fik lige en vækstscanning med i pakken og han er omkring 3120 gram og slet ikke så stor som Rose. Men han var jo også lille til 3d, så det passer jo meget godt :-)

Anmeld

18. marts 2013

StudPsyk

MF<3 skriver:

Jeg har været på samme tur, 4-5 gange de sidste 3 uger.  

De finder aldrig ud af hvad der er galt eller om der er noget galt. Jeg har brugt utallige timer på fødemodtagelsen. Det er virkeligt stressende. De kan slet ikke svare mig på hvorfor hans hjertelyd er så høj, trods at de siger han ikke er aktiv nok..  Nu glæder jeg mig bare til at få min lillemand ud. 

Håber din lillemand har det helt okay.  

Jeg har heldigvis kun 5 dage til termin. 

Har skrevet en update her ovenover.

Stakkels dig!! Jeg er ikke bekymret fordi det var det samme med vores datter. Men hvis det er en trøst sagde lægen noget meget fornuftigt: Det der med hvad der er normalt er et gennemsnit og når man laver et snit, vil nogen altid ligge over og andre under. Uden der er noget som helst galt

Anmeld

18. marts 2013

MF<3

Janne T. skriver:

Har skrevet en update her ovenover.

Stakkels dig!! Jeg er ikke bekymret fordi det var det samme med vores datter. Men hvis det er en trøst sagde lægen noget meget fornuftigt: Det der med hvad der er normalt er et gennemsnit og når man laver et snit, vil nogen altid ligge over og andre under. Uden der er noget som helst galt

Hov ja, den fik jeg da lige læst. Det er dejligt at de er så obs på ham. Jeg blev ikke på noget tidspunkt scannet, hvilket virkeligt undrer mig. Men det må jo så bare betyde at de ikke er bekymrede. Jeg har fået at vide jeg skal holde øje med at jeg mærker liv, synes det er enormt stressende, fordi jeg bliver meget bekymret. 

Men tror på at så længe jeg mærker ham, så har han det godt. Også må han iøvrigt godt snart til at komme. 

Held og lykke med din lillemand, det er da altid noget at de ikke er bekymrede. 

Anmeld

19. marts 2013

Nessie

De er bare bange for at du skal gå rundt og kede dig her til sidst, så kan de ligeså godt jage lidt rundt med dig og skanne og måle her og der

Håber den næste strimmel er bedre, ellers må de jo nok bare konstatere at dine børn åbenbart bare har en høj hjerte frekvens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.