Hans ene ben er længer end det andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Mor.sander

Ja, så i dag tager Simon og jeg til KBH, hvor han skal tjekkes af en special børnelæge inde for det felt, på riget.... Er spændt på resultatet og han skal have indlæg i skoen eller hva..
Men vi få da en gratisk flyvetur til KBH og retur.. Så kan vi også lige besøge vores olde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Cris

Wow, ren luksus! Jeg troede, at de vil kun betale for toget, hvis man skulle besøge en especial læge!

Har han det svært med at løbe eller hvordan har han det?

Anmeld

24. juni 2009

Mor.sander

Ja, han har sværet ved at løbe, men også bare at stå, for han bliver nød til at bøje højer ben for at kempencere for det  andet som ikke er nær så langt..

Ved ikke hvordan reglerne er i resten at landet... Men hver på Bornholm kan vi vælge ende at flyve eller tage båden... Vi har så valgt at flyve forstå er vi i kastrup på en halv time... Og så få knækten også en oplevelse ud af det.

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Mor.sander skriver:

Ja, han har sværet ved at løbe, men også bare at stå, for han bliver nød til at bøje højer ben for at kempencere for det  andet som ikke er nær så langt..

Ved ikke hvordan reglerne er i resten at landet... Men hver på Bornholm kan vi vælge ende at flyve eller tage båden... Vi har så valgt at flyve forstå er vi i kastrup på en halv time... Og så få knækten også en oplevelse ud af det.

Nååå fra Bornholm, ok. Dejligt sted

Interessant med hans ben, om hvordan man kan gøre, at han har det bedre med at løbe og bare stå. Du må meget gerne skrive lidt om det her

Anmeld

26. juni 2009

Mor.sander

Lægerne så ikke nogle problemer ved at hans ene ben var længer end det andet, de kunne dog ikke lide at han havde smerter i knæet, når han har været fysisk aktiv... Så nu skal han røngen fotograferes, for at vi kan sikker os at det ikke sidder oppe i hans hofter... Håber virkelig ikke der er noget galt

Ellers have vi en fantastisk tur til hovedstaden... hvor Simon både fik set guldhorne og fik love at køre foran i toget sammen med  togføren, hvor han også fik lov at starte toget.. Fantastisk oplevelse!!!

Men hold da kæft, hvor havde jeg ondt i mine fødder efter at have gået KBH tyndt...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.