Svag postiv strimmel - Negativ CB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger er omkring 3+3idag.

Når jeg tager en strimmel test fra billig-teste er den yderst svag positiv med farve i. Den kommer efter 6-8 min, den kan ikke ses på kamera. 

Men idag tog jeg også en digital CB og den siger "Ikke gravid"

Nogen som har prøvet lign og været gravid? 

Kram den forhåbnings fulde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Mullepilige

vil sige du skulle vent med test til du var gået over tid ogtest om morgen og det  skal komme inde 5 minutter

Anmeld

18. marts 2013

Kamulla

Du kan jo godt have et befrugtet æg, og din krop så allerede producerer lidt HCG, nogle tests er meget følsomme så du kan få en svag streg frem før du er gået over tid.. men du er reelt ikke gravid før du er gået over tid og ægget har sat sig... hvorfor bruge så mange penge på dyre tests når du ikke engang er gået over tid??? mange befrugtede æg går til grunde bare fordi de ikke sætter sig fast... det er helt normalt, så derfor skal man teste når man er gået over tid..

vent nogle dage og så aflæs kun indefor tiden pakken skriver man skal læse inden for

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Du kan jo godt have et befrugtet æg, og din krop så allerede producerer lidt HCG, nogle tests er meget følsomme så du kan få en svag streg frem før du er gået over tid.. men du er reelt ikke gravid før du er gået over tid og ægget har sat sig... hvorfor bruge så mange penge på dyre tests når du ikke engang er gået over tid??? mange befrugtede æg går til grunde bare fordi de ikke sætter sig fast... det er helt normalt, så derfor skal man teste når man er gået over tid..

vent nogle dage og så aflæs kun indefor tiden pakken skriver man skal læse inden for

Tak for svar :-) 

Er simpelthen så utålmodg..

Anmeld

18. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Altså min første test jeg tog (klar besked - fra matas) vidste negativ, 2dage efter lå den i skuffen og var positiv. Tog dagen efter en ny, og den var positiv ved først 'dryp' på den ...
Har idag en pige som blir 4 år på mandag

Krydser hvad der kan krydses og tror blot at dit hcg ikk er så kraftigt/ højt endnu
Knus

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Altså min første test jeg tog (klar besked - fra matas) vidste negativ, 2dage efter lå den i skuffen og var positiv. Tog dagen efter en ny, og den var positiv ved først 'dryp' på den ...
Har idag en pige som blir 4 år på mandag

Krydser hvad der kan krydses og tror blot at dit hcg ikk er så kraftigt/ højt endnu
Knus

Ih håber virkelig :-)!

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger er omkring 3+3idag.

Når jeg tager en strimmel test fra billig-teste er den yderst svag positiv med farve i. Den kommer efter 6-8 min, den kan ikke ses på kamera. 

Men idag tog jeg også en digital CB og den siger "Ikke gravid"

Nogen som har prøvet lign og været gravid? 

Kram den forhåbnings fulde 

Ik andre som har prøvet lign? 

Anmeld

19. marts 2013

Rikke2404

Anonym skriver:

Ik andre som har prøvet lign? 

Jo jeg har også prøvet det :-)

Min mens er så reglmæssigt, at jeg blev mistænksom efter 1. dag med udebleven mens. Men der viste den negativ. :-(

Ventede et par dage for at se om min mens ikke nok skulle komme, for havde mens smerter i kroppen. 

Den 4. dag med udebleven mens testede jeg igen, og stod med en meget tydelig positiv test på under et minut :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.