40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. marts 2013

Bertris

Så ramte jeg den "magiske dato", terminen er nået! 

Synes tiden er gået så stærkt siden jeg stod med en positiv test sidst i juli til nu, vi er nået at flytte, vi har været igennem skænderier, tårer, frygt og alt muligt andet. Vi har været bange for at miste vores lille mirakel flere gange, har haft kvalme, voldsomme ligamentsmerter, manglende appetit, her til sidst en kæmpe trang til sødt, også igen manglende appetit, voldsom halsbrænd, ekstreme plukveer, smerter i ryggen og kvalme igen igen, men hele vejen igennem har alt bare set fantastisk ud i den lille hule 

Jeg har haft den mest fantastiske forlovede som har støttet mig og været der 100 % for mig når jeg havde brug for det, begge vores familier har været en super støtte også! Nu må hun bare gerne komme ud. Gerne inden snestormen rammer hernede på Falster. 
Men som det ser ud indtil videre går der nok to uger igen 

- jeg er dog ligeglad, bare jeg snart har min prinsesse i armene, og hun har det godt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

DitteFisk

Er selv 39+4 i dag, så jeg deler din  utålmodighed men der er ikke længe igen 

Er træt af at være fanget inde grundet ret slem bækkenløsning, jeg dur ikke til at forholde mig sådan i ro for min krops skyld  Så nu må hun gerne komme ja 

Held og lykke med den kommende fødsel 

Anmeld

18. marts 2013

Bertris

Gigl skriver:

Er selv 39+4 i dag, så jeg deler din  utålmodighed men der er ikke længe igen 

Er træt af at være fanget inde grundet ret slem bækkenløsning, jeg dur ikke til at forholde mig sådan i ro for min krops skyld  Så nu må hun gerne komme ja 

Held og lykke med den kommende fødsel 

Har også svært at skulle forholde mig i ro, som de har "beordret" mig til på fødegangen pga. diverse smerter og ubehag :p 
Så håber der snart sker noget for at der kan ske mere på det punkt. 
Men lad os håbe der snart sker noget for os 

Anmeld

18. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Allerede?!?!  Slap af det er gået stærkt! 

Held og lykke med den kommende fødsel. Og husk at nyd hende mens hun er lille bitte - for lige pludselig går hun rundt og snakker ørerne af jer :p

Anmeld

18. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Held og lykke med den kommende fødsel. Og husk at nyd hende mens hun er lille bitte - for lige pludselig går hun rundt og snakker ørerne af jer :p

Anmeld

18. marts 2013

Mink

Bertris skriver:

Så ramte jeg den "magiske dato", terminen er nået! 

Synes tiden er gået så stærkt siden jeg stod med en positiv test sidst i juli til nu, vi er nået at flytte, vi har været igennem skænderier, tårer, frygt og alt muligt andet. Vi har været bange for at miste vores lille mirakel flere gange, har haft kvalme, voldsomme ligamentsmerter, manglende appetit, her til sidst en kæmpe trang til sødt, også igen manglende appetit, voldsom halsbrænd, ekstreme plukveer, smerter i ryggen og kvalme igen igen, men hele vejen igennem har alt bare set fantastisk ud i den lille hule 

Jeg har haft den mest fantastiske forlovede som har støttet mig og været der 100 % for mig når jeg havde brug for det, begge vores familier har været en super støtte også! Nu må hun bare gerne komme ud. Gerne inden snestormen rammer hernede på Falster. 
Men som det ser ud indtil videre går der nok to uger igen 

- jeg er dog ligeglad, bare jeg snart har min prinsesse i armene, og hun har det godt! 

dejligt at du nåede til vejs ende  Håber du får en rigtig go fødsel ! Sender en masse vestøv afsted  

Anmeld

18. marts 2013

Bertris

rikkeregnbue skriver:

Synes jeg godt nok også, men er begyndt at tvivle på hun vil ud af sig selv

stædige lille pige ligesom sin far 

Men nu må vi se

Anmeld

18. marts 2013

Bertris

Akmese skriver:

dejligt at du nåede til vejs ende  Håber du får en rigtig go fødsel ! Sender en masse vestøv afsted  

Rigtig mange tak!

håber alt det vestøv snart virker

Anmeld

18. marts 2013

Simon Isaksen

Kom så fars prinsesse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.