Var jeres 2. Graviditet næsten som den første??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

betiinsen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

betiinsen

Ej den satte ikke teksten ind.. Når man er ca. 6 uger henne.. I 1 graviditet, husker jeg at jeg kastede en del op, men kan ikke huske hvor langt det helt var henne.. Denne gang har jeg ku n lidt kvalme og er bange for der er noget galt..

Anmeld

18. marts 2013

Aabye

Jeg havde overhovedet ikke noget kvalme eller opkast i 2 graviditet.. I min første graviditet kastede jeg op non stop i 5 mdr.. 

Anmeld

18. marts 2013

Christina :-)

betiinsen skriver:

Ej den satte ikke teksten ind.. Når man er ca. 6 uger henne.. I 1 graviditet, husker jeg at jeg kastede en del op, men kan ikke huske hvor langt det helt var henne.. Denne gang har jeg ku n lidt kvalme og er bange for der er noget galt..

Nej kan slet ikk samlinge den her med min søn

Anmeld

18. marts 2013

Annette A

Der var meget stor forskel på min første graviditet og de efterfølgende. Havde mange opkastninger og kunne ikke spise andet end rugbrød i 5 mdr første gang, mens de andre graviditeter har været næsten uden opkastninger og mindre kvalme.

Anmeld

18. marts 2013

2babygirls

betiinsen skriver:

1 gang havde jeg mild kvalme i klap 3 uger og 2 gang havde jeg elendig kvalme og dårlig mave i 3 mdr.

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg er kun 11+0 imorgen. Men indtil videre minder denne graviditet langt fra min søns.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.