Bakterie infektion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Ox.

Jeg var til mit sidste lægebesøg idag inden fødslen, og blev selvfølgelig gennemtjekket, men de fandt så ud af at jeg har en bakterie infektion i kroppen, plus flere andre forskellige bakterier som de ikke kunne se hvad var, så de er blevet sendt til analyse på sygehuset.

Jeg er nu kommet på pencillin som jeg straks skulle begynde med, men er dælme bange for hvad de tests kommer til at sige. :-(

Lægen sluttede af med at sige "De er nu blevet sendt til analyse, og så ser de på hvad de vil gøre med dig" ... så bliver man lidt nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Kristina V

Aii ven da...
Det er jeg da ked af at høre.. Tror du ikk bare det er for at sikre sig? Tænker at hvis de troede det var noget alvorligt var du vel sendt op på sygehuset med det samme, når du nu er så tæt på termin...

Anmeld

23. juni 2009

Ox.

Kristina V skriver:

Aii ven da...
Det er jeg da ked af at høre.. Tror du ikk bare det er for at sikre sig? Tænker at hvis de troede det var noget alvorligt var du vel sendt op på sygehuset med det samme, når du nu er så tæt på termin...

Jo det håber jeg da :-( ..

Det er bare så surt at få at vide der er så mange bakterier og de ikke ved hvad dem alle er ... Men hun sagde så, at det nemt kunne være derfór jeg har haft så mange plukveer på det sidste ..

Men jo, de havde vel sendt mig derop hvis det var, håber bare ikke der kommer noget træls opkald i morgen .. man bliver så nervøs synes jeg ..

Anmeld

23. juni 2009

Kristina V

Kan jeg godt forstå du bliver.
Men de dyrker jo sådan en blodprøve. Normalt kan de se hvor mange bakterier der er i efter  4 timer allerede, og ellers ska den så dyrkes i op til 5 døgn efter, alt efter hvor mange bakterier der er.

Så du burde da kunne ringe til din læge i morgen tidlig i deres telefon tid og få svar.
Ellers har du jo også muligheden at ringe til fødegangen selv..

Anmeld

23. juni 2009

Ox.

Kristina V skriver:

Kan jeg godt forstå du bliver.
Men de dyrker jo sådan en blodprøve. Normalt kan de se hvor mange bakterier der er i efter  4 timer allerede, og ellers ska den så dyrkes i op til 5 døgn efter, alt efter hvor mange bakterier der er.

Så du burde da kunne ringe til din læge i morgen tidlig i deres telefon tid og få svar.
Ellers har du jo også muligheden at ringe til fødegangen selv..

Ja, det kan godt være jeg lige skulle gøre det, bare for at få lidt ro :-)  ...

Der er sikkert heller ikke noget at være nervøs over, men det er så svært at lade være ... hun skulle jo gerne have det godt derinde min lille mus.

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Kan godt forstå du er nervøs... Håber ikke det er noget slemt...

Anmeld

24. juni 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Kan godt forstå du er nervøs... Håber ikke det er noget slemt...

Snakkede med lægen her til morgen, og hun sagde jeg ikke skulle være så nervøs hvis jeg bare tog min pencilling de gange om dagen jeg nu skal.
Selvom der er mange bakterier, er det ikke nødvendigvis farlige for hende eller jeg.

Så er lidt mere rolig nu .. Puuha ..

Utroligt så pyldret man bliver allerede inden hun er kommet ud hehe

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Snakkede med lægen her til morgen, og hun sagde jeg ikke skulle være så nervøs hvis jeg bare tog min pencilling de gange om dagen jeg nu skal.
Selvom der er mange bakterier, er det ikke nødvendigvis farlige for hende eller jeg.

Så er lidt mere rolig nu .. Puuha ..

Utroligt så pyldret man bliver allerede inden hun er kommet ud hehe

Husker os selv hvor pylret jeg var.. Bare da jeg fik afvide jeg havde svangerskabsforgiftning, så blev jeg os pivet, den var så svag at den gik i sig selv igen...

Senere i graviditeten mente de at jeg havde graviditets sukkersyge... Det havde jeg ikke alligevel... Så det var jo godt...

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Gud, gad at vide, hvor de kom fra!!! Og jeg håber, at de ikke er nogle stædige nogle og de kan forsvinde hurtigt!!!!

Anmeld

24. juni 2009

Ox.

Ja aner det heller ikke, for har ikke haft ondt nogle steder eller noget, udover at jeg har haft plukveer, men eftersom det jo er meget normalt her til sidst, tænkte jeg ikke mere over det ...

Men hun sagde at når man er gravid er det ikke altid nemt at mærke infektioner, så det må jeg jo så tage hendes ord på, men som KristinaV har skrevet, så havde de nok sendt mig på sygehuset hvis nu det var mere alvorligt end det kunne kureres med pencillin ..

Men tusinde tak for indlægget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.