Lydoptagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2013

Anonym trådstarter

Jae lavede lige et fejl emne. Fik ikke lavet mig anonym og vil IKKE kunne googles. Derfor et nyt emne.

Men er det lovligt at lydoptage et møde i amtet?? Når ingen ved noget om det?
Hvis i vil have nærmere detaljer så skriv det så skriver jeg privat til jer.

Ps man kan svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Dot D

Du må aldrig optage nogen uden de ved det. Men du må hellere end gerne sige, jeg optager det her møde, og så sætte din diktafon eller telefon på bordet... Det skal være oplyst

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Du må aldrig optage nogen uden de ved det. Men du må hellere end gerne sige, jeg optager det her møde, og så sætte din diktafon eller telefon på bordet... Det skal være oplyst

Hvad gør man så hvis det ikke bliver overholdt? Og hvordan beviser man det?

Anmeld

17. marts 2013

Dot D

Anonym skriver:

Hvad gør man så hvis det ikke bliver overholdt? Og hvordan beviser man det?

Mener du, at nogen har optaget noget, de ikke har fået lov til? For så skal du eller den, der er blevet optaget klage og melde det. Det er nemlig ikke lovligt...

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Mener du, at nogen har optaget noget, de ikke har fået lov til? For så skal du eller den, der er blevet optaget klage og melde det. Det er nemlig ikke lovligt...

Men hvad hvis optagelsen bliver slettet hvad gør man så? Så kan man jo ikke bevise noget

Anmeld

17. marts 2013

Dot D

Anonym skriver:

Men hvad hvis optagelsen bliver slettet hvad gør man så? Så kan man jo ikke bevise noget

Jeg ved faktisk ikke, hvad proceduren så er. Men hvis det er noget, der bliver brugt mod én, så kan det jo heller ikke bevises, altså dét der var optaget.

Så ved det ikke, desværre

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg ved faktisk ikke, hvad proceduren så er. Men hvis det er noget, der bliver brugt mod én, så kan det jo heller ikke bevises, altså dét der var optaget.

Så ved det ikke, desværre

Okay :/ Uanset hvad synes jeg det er svineri at optage folk uden de ved det :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.