Massage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

Sabone

Halløj 

Jeg er nu 6+2 uger henne og er i praktik i en vuggestue (pædagogstuderende), som gør at jeg har mange løft og bliver meget øm i mine skuldre og nakke..

Gør det noget, hvis jeg får massage eller er det et no go?

Håber I kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

lilledittemor

Sabone skriver:

Halløj 

Jeg er nu 6+2 uger henne og er i praktik i en vuggestue (pædagogstuderende), som gør at jeg har mange løft og bliver meget øm i mine skuldre og nakke..

Håber I kan hjælpe!

Det kan du sagtens få

Når man kommer længere hen i graviditeten og maven fylder, så kan man gå til graviditetsmassage hvor de har en speciel briks

forkæl du bare dig selv lidt

p.s. jeg er i 24. uge og skal også snart have noget massage i nakke og skuldre da jeg bærer rundt på min datter

Anmeld

17. marts 2013

L&V

Sabone skriver:

Halløj 

Håber I kan hjælpe!

Det gør absolut ikke noget men gør massøren obs på det inden da det ikke er alle massøre der vil massere gravide

Anmeld

17. marts 2013

Juliekp

Jeg fik graviditets massage i uge 37 og det var simpelthen så rart! Kan helt klart anbefales

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Jeg får massage og har gjort det siden jeg blev gravid døjer også med nakke og skuldre og meget andet... Men sig lige til massøren at du er gravid, og vælg en, der har forstand på at massere gravide! Jeg ville vælge en massør ved en klinik, f.eks. fysioterapi eller kiropraktor, de skal nok sige til, hvis der er noget de ikke må!

Anmeld

18. marts 2013

Sabone

Det er min kæreste, som har givet mig massage og han har jo egentlig ikke nogle kurser i det, men kan ramme de ømme muskler i nakken og det er skønt!! 

Anmeld

18. marts 2013

Stjerneskud

Sabone skriver:

Det er min kæreste, som har givet mig massage og han har jo egentlig ikke nogle kurser i det, men kan ramme de ømme muskler i nakken og det er skønt!! 

Det burde ikke betyde noget at din kæreste massere dig. Jeg kan ikke se hvad det skulle skade

Anmeld

18. marts 2013

Sabone

Stjerneskud skriver:

Det burde ikke betyde noget at din kæreste massere dig. Jeg kan ikke se hvad det skulle skade

Der er nogen, der siger at affaldsstofferne kan skade fosteret, men jeg har læst alt muligt alle steder og jeg ved ikke, hvad jeg skal tro på, så derfor spørger jeg her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.