13 dage over termin!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.593 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

SAL

I morgen er det 13 dage siden jeg havde termin - de kloge kan regne ud, at det er på torsdag jeg så er de 14 dage over! Åhhhh...Igangsættelse!!! Hvis ikke der sker noget af sig selv, sætter de igang torsdag! Med stikpiller måske - eller prikker hul på vandet!
Er der ikke nogle der kan fortælle at de har været gennem det samme???! Trænger bare lige til at høre fra ligesindede - går i en verden, hvor mine medmennesker spytter babyer ud på kokkeslet!
Frustreret hilsen Louise 41+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Stumpen

Jeg blev sat i gang på 12. dagen pga. manglende fostervand.. Jeg fik en stikpille om fredagen (dag 12) og fik besked på at tage hjem og komme igen lørdag morgen til endnu en stikpille, hvis ikke der skete noget inden selvfølgelig.. Lørdag dukkede vi atter op på fg og fik endnu en stikpille.. Hen under aftenen begyndte jeg at få veer, men set i bakspejlet var de intet værd... Vi tager på fg i løbet af natten, for jeg havde jo veer....hmm.... Fik en cocktail med hjem og sove på.. Vågnede næste morgen uden nogen form for noget som helst.. Men omkring middag kom veerne.. Vi ankom til sygehuset ved 14 tiden.. Ved 17 tiden går vandet og kl 19.17 er Mathilde ude..

Jeg havde ikke rigtig veer, jeg havde pressetrang, men ikke pressefornemmelse (eller omvendt) Mathilde lå ikke helt nede, så de prøvede lidt af hvert for at få hende ned, tilsidst kom coppen i gang, men den smuttede af, men fik hende dog så langt ned at jeg kunne presse hende ud..

Jeg oplevede ikke selv fødslen så slem som den for jdm og andre der har hørt beretningen (da den fortsat var helt frisk i erindringen) siger at den var..

Men mht. igangsætningen er det anderledes i dag, spurtge faktisk jdm efter det i dag.. Siden Mathilde blev født kom der nye piller til,som ikke var så stærke, så derfor skulle man ind to gange i løbet af dagen og få lagt en stikpille, men i sidste uge kom der et nyt præperart, hvor man får en pille lagt på 1. dagen og når man til anden dagen skal man have to..

Havde jeg ikke født Mathilde om søndagen ville jeg have haft "hviledag" mht. stikpiller...

Er der noget der virker uforklarende eller noget, så spørg endelig....

Håber på at du snart har din bebs i dine arme, for det er frustrerende at gå over.. Her anden gang (er ikke gået over endnu) erjeg noget mere afklaret med evt. at gå over og håber også på at gå en uge over, da vi skal flytte på næste onsdag...

Anmeld

24. juni 2009

SaNiNa

åhh søde... tiden er bare så forfærdelig.

jeg blev sat igang med stik pille da jeg var en uge overtid, men det var jo mest fordi jeg hele tiden hvade veer som ikke rigtig blev til noget...

Har næsten ikke lyst til at fortælle om mit forløb, da det jo bestem ikke var sjovt...

ikke for at gøre dig bange men stik piller kan øge chancen for ks, det glemte de bae lige at fortælle mig...

Håber du har din lille baby enden weekenden starter.

kuns

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Faktisk har jeg læst i går fra en JM som rådgiver en laaaaang dejligt varmt karbad. Der er en der skriver, at efter hun har prøvet det om aftenen, fik hun veer da hun gik i seng. Hvis du har mulighed for det, go for it!!!!

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Kender godt ventetiden... Håber der snart sker noget...

Anmeld

24. juni 2009

MorKirstine

Hejsa.

Jeg er idag gået 8 dage over tid, og synes virkelig det er forfærdeligt. Jeg er så mega træt hele tiden. Døjer også helt vildt med svimmelhed, og så stikker det utrolig tit nede i mit underliv. Ved ikke om det er et tegn på der er ved at ske noget

Så forstår godt din utålmodighed.

Jeg har prøvet alt muligt for at sætte fødslen igang, men intet har virket. Jeg har prøvet et varmt karbad, gå op af vores trapper (Vi bor på 5 sal, så det var meget hårdt - Hehe) Har prøvet sex, har prøvet lange gåture osv..

Knus Kirstine. 

Anmeld

24. juni 2009

haps

Stakkel  føler med dig..

Jeg gik også 14 dage over tid - de forsøgte dog først at løsne fosterhinder inden stikpiller osv - da jeg så meget glad tog ud på fødegangen med veer med 3 min mellemrum var der en "sød" jordemor der sagde at ja ja nu må vi lige se for veer fremkaldt på den måde går ofte i sig selv igen - men det gjorde de heldigvis ikke, så jeg slap for yderligere behandling..
Prøvede alle de gængse ammestue råd med bad - gåture - sex osv men intet hjalp.. Det er bare en frygtelig ventetid - men hold ud - det er snart overstået..

Håber du får en god fødsel - snart

Anmeld

24. juni 2009

SAL

1000 tak fordi I har taget jer tid til lidt opbakning Det hjælper...dog ikke så meget så veerne går igang!
Der er altid så mange råd og så mange oplevelser - det er dog bare mest rart at høre fra andre der har været i samme situation - og kender de der følelser der er forbundet med ikke at gå igang af sig selv!
Nå, men i morgen er det så på FG - de starter vist med at ta´vandet - håbe-håbe-håbe!!! Lad de forbandede veer komme til mig med det SAMME
Held og lykke til jer alle - uanset om I er dem der føder på DATOEN, eller om I svanser rundt uger efter terminen...
Kærligst Louise

Anmeld

24. juni 2009

SAL

1000 tak fordi I har taget jer tid til lidt opbakning Det hjælper...dog ikke så meget så veerne går igang!
Der er altid så mange råd og så mange oplevelser - det er dog bare mest rart at høre fra andre der har været i samme situation - og kender de der følelser der er forbundet med ikke at gå igang af sig selv!
Nå, men i morgen er det så på FG - de starter vist med at ta´vandet - håbe-håbe-håbe!!! Lad de forbandede veer komme til mig med det SAMME
Held og lykke til jer alle - uanset om I er dem der føder på DATOEN, eller om I svanser rundt uger efter terminen...
Kærligst Louise

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseN skriver:

Kærligst Louise

Held og lykke

PUUUUUSTER ve-støv i din retning!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.