nedfrysning af stamceller fra navlestrengen. har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

1990h

Godaften Piger og få mænd

Jeg vil lige hører om nogle af jer herinde har fået nedfrosset stamceller fra jeres børns navlestrenger?

Jeg kan godt se formålet med det, men syntes godt nok også det utroligt mange penge og det tror jeg også at de lever godt af da, der kun er et firma i danmark der fryser stamceller ned og opbevarer dem.

jeg har googlet lidt de seneste par dage og har fundet en artikel hvor stamcelle forskere udtaler sig at det svare til hvis du køber en byggegrund på mars - en dag langt langt ude i fremtiden kan det måske benyttes..

så jeg vil lige hører om nogle ville dele lidt viden omkring det? og er man overhovedet begyndt at kan redde børn med deres stamceller?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. marts 2013

1990h

1990h skriver:

Godaften Piger og få mænd

Jeg vil lige hører om nogle af jer herinde har fået nedfrosset stamceller fra jeres børns navlestrenger?

Jeg kan godt se formålet med det, men syntes godt nok også det utroligt mange penge og det tror jeg også at de lever godt af da, der kun er et firma i danmark der fryser stamceller ned og opbevarer dem.

jeg har googlet lidt de seneste par dage og har fundet en artikel hvor stamcelle forskere udtaler sig at det svare til hvis du køber en byggegrund på mars - en dag langt langt ude i fremtiden kan det måske benyttes..

så jeg vil lige hører om nogle ville dele lidt viden omkring det? og er man overhovedet begyndt at kan redde børn med deres stamceller?

op

Anmeld

17. marts 2013

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Skriv i en af de andre debatgrupper. Denne er skjult og ikke aktiv

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Skouboe skriver:

Skriv i en af de andre debatgrupper. Denne er skjult og ikke aktiv

undrede mig også over jeg ikke kunne se den på forsiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+