Puha sikke da en situation at ende i
Jeg ville nok tænke det hele rigtig godt igennem! Har du overskud til at være alene med to børn under to år? Hvordan vil du tackle, at far godt vil se den ældste men ikke den yngste? Det kan jo dårligt andet end sætte den yngste i en virkelig vanskelig situation, når den bliver ældre! At blive valgt fra på den måde, må være forfærdeligt for et barn, især når storebror ikke er blevet valgt fra! Det tror jeg personligt ikke at jeg ville kunne bære! Og ville måske af den grund alene vælge en abort!
Der ud over kommer hele den økonomiske side af din situation, den er sekundær, men den er til stede! Jeg går ud fra, at du gerne vil ud af KH systemet, og det bliver jo ikke ligefrem nemmere med to små børn, som du står alene med....
Men der er desværre ingen herinde der kan sige, hvad du skal gøre, for du skal gøre, det der er bedst for dig!
Men som sagt, ville jeg synes, at en abort i dette tilfælde ville være bedst for det ufødte barn, for jeg tror det får voldsomme konsekvenser for barnet at vokse op og være uønsket af far, som så gerne vil have storebror

Stort
Anmeld