Han er bare for dejlig, uh sad og kiggede på ham i dag imens han dansede og sikke en masse tanker der flyver igennem når man sidder og kigger på en lille skønhed, som man har lavet

Aflevedrede ham i vuggestuen idag kl halv 9 og da han fik øje på Ediz som er6 måneder en Emil var han ved at hoppe ud af armene på mig, de er blevet fine venner hehe.
Hentede ham igen lidt i 1 og han kom med fuld fart over til mig da han så mig og ville op, han var mega træt, han begyndte at smågræde og nærmest halvkvlate mig fordi han holdte fast i mig, han vil bare hjem. Da vi kom hjem græd han og vil kun holde om min hals, fik 2 skiver franskbrød i ham og han sov lidt i 2 og vågnede halv 5 så han har bare haft brug for sin mor og søvn.
Her da han skulle i seng tog det lidt tid før han vil sove han græd lidt og var lige inde og kramme ham lidt, men nu sover han.
Han har fået en underlig ide, han vil kun spise mit mad, altså det jeg skal spise, så hvis jeg tager mad til mig selv vil han spise det som jeg sidder med, så jeg sultede i morges han spiste alt min havregrød hehe. andre der har prøvet det?
Fik snakket med en pædagog i morges og hun sagde at det var hende skyld han var kommet så sent ud at sove igår, så det er fint nok, og hun havde set hans numse var rød, men hun vil ik putte noget på før hun vidste om vi vil have det.
Anmeld