Vores forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
9 svar
5 synes godt om
17. marts 2013

Nenus

Hej derude..

Jeg bliver nødt til lige at have lidt hjælp :/

Min kæreste og jeg har været sammen i omkring 4 måneder, men kendt hinanden i mange år. Før i tiden skrev vi meget sammen, både frækt osv. - også når han havde kæreste på. Vi venter os nu en lille..

Jeg drømte den anden nat, at det foregik nu, bare at han gjorde det med en anden, og nu mens han var sammen med mig. Jeg har ikke ville tage det op med ham, for synes det var lidt dumt.. Men nu føler jeg bare at det overskygger alt. Jeg har det virkelig dårligt med, hvis nu han gør det 

Hvad synes i jeg skal gøre? Skal jeg snakke med ham, eller lade den flyde hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

B&J

Jamen det eneste valg du har er jo at stole på din kæreste.... og hvis man ikke kan stole på hinden jamen så skal man ikke være sammen for det vil ødelægge hele forholdet

Anmeld

17. marts 2013

Rockertand

Nenus skriver:

Hej derude..

Min kæreste og jeg har været sammen i omkring 4 måneder, men kendt hinanden i mange år. Før i tiden skrev vi meget sammen, både frækt osv. - også når han havde kæreste på. Vi venter os nu en lille..

Jeg drømte den anden nat, at det foregik nu, bare at han gjorde det med en anden, og nu mens han var sammen med mig. Jeg har ikke ville tage det op med ham, for synes det var lidt dumt.. Men nu føler jeg bare at det overskygger alt. Jeg har det virkelig dårligt med, hvis nu han gør det 

Mange oplever at drømme meget i deres graviditet.
Noget helt andet er, at I har startet jeres forhold på en grad af utroskab, så det ligger nok ikke så fjernt, som det ville gøre for andre, der altid kører med rene linjer, men det vidste du jo, da du indledte forholdet.
Du er nok nødt til at stole på ham, indtil andet er bevist, men de der hormoner kan gøre dig skør i hovedet, og som en trøst kan jeg sige, at det kun bliver værre :00

Anmeld

17. marts 2013

baby012

Personligt ville jeg aldrig kunne være sammen med en mand som havde været hans kæreste utro før, og da slet ikke hvis han havde brugt mig til det .. Har dårlig erfaring med at det de gør med mig, kan de gøre imod mig, især utroskab.. 

Ville nok lige spørge hvis det går dig så meget på, men tror uanset hvad, at du selvf. Vil gå er nej, og en meget fornærmet kæreste .. 

Anmeld

17. marts 2013

bubba

Nenus skriver:

Hej derude..

Nu er det ikke for at ødelægge noget. Men jeg kunne personligt aldrig finde på at starte et forhold til en mand, der skriver frække sms'er til mig, mens han har en kæreste. Kan han gøre det mod en anden kan han selvfølgelig også gøre det mod dig. 

Anmeld

17. marts 2013

Miss-86

Hvis ikke du havde anden mistanke end drømmen, så synes jeg ikke du skal tage den op med ham.

Anmeld

17. marts 2013

modesty

Nenus skriver:

Hej derude..

Jeg synes at det virker meget uovervejet at få et barn med en mand som har sendt dig frække SMS'er mens han havde en anden kæreste - uden at I har snakket situationen og jeres forhold igennem først.

Du er jo tydeligvis usikker på om han vil gentage mønstret med dig. Og det kan jeg godt forstå.

Jeg ville ikke have nogle problemer med at få et barn med en mand der havde handlet som ham, men jeg går så også ind for (semi)åbne forhold. Og hvis du ikke gør det, så burde du have snakket tingene igennem med ham indtil du virkelig følte at du kunne stole på ham. Hvilket det ikke virker som om du gør.

Så - jeg synes at du skal tage en snak med ham, som ikke er baseret på drømmen, men på jeres fortid sammen - og hvordan han ser den fortid i forhold til jeres fremtid.

Anmeld

18. marts 2013

C-Dog

Det ville godt nok også nage mig! Tror du han er igang med at gøre det mod dig? Man kan jo være led og sige 'karma er en bitch, og hun gør mod dig som du gjorde mod dem'. Men sandheden er jo at vi ikke kan råde dig, vi kender ikke historien bag. Men i mine øjne forgår det lidt ala- har han gjort det før er det ret sandsynligt det sker igen. Utroskab er mangel på moral, og det er ikke noget man bare lige får mere af hvis ikke man har det. han siger sikkert han elsker dig og aldrig ville såre dig- but lets face it, det sagde han nok også til de andre piger og der skete det alligevel. Og du var måske ikke engang den eneste han skrev frækt med. Måske har han stadig nogle tøser han har skrevet frækt med i et par år. Du må mærke efter inden i, er du lykkelig og glad med ham? drømme er bare drømme. Nogle gange betyder de intet.

Anmeld

18. marts 2013

hesøth

Nenus skriver:

Hej derude..

Rolig nu...

Man kan drømmer mange grimme, både sandsynlige og usandsynlige,  ting på alle mulige tidspnkter.... Og tit katastrofescenarier!

Det er klart at det du har drømt ligger i din underbevidsthed, fordi du netop ved at han har gjort det før...med dig.

Hvis du ikke har andre mistanker om at han har gang i noget, så tror jeg bestemt du bare skal glemme det, som en dårlig drøm!

Men mon ikke I skulle tage en snak om frække sms'er generelt på et tidspunkt

Anmeld

18. marts 2013

gædde/gitte

Nu har jeg jo prøvet, at være i din kæreste sted jeg var den der skrev til ham jeg er sammen med nu. Det har sin pris at starte et forhold sådan. Jeg har virkelig skulle bevise at jeg var værd at stole på..det har taget mange år, men det værd vi har været sammen i 5 år. Og jeg har aldrig haft trang til at lave det nummer med en anden. For jeg gjorde det fordi at det var den eneste ene, og han skulle bare ikke slippe væk sig til ham at du har haft en grim drøm, og snak de grimme tanker væk. Det skal han kunne håndtere ... han griner nok og giver dig et kys, også har du ro igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.