Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er 2 år imellem. Lillesøster ankom 3 dage før storebrors 2 års føs'dag ♥ De er begge septemberbørn ♥
Anonym skriver: Mit barn er lige blevet 1 år her i marts måned. Og nu har jeg så lige fundet ud af at jeg er gravid igen. Så mit barn vil være omkring 1 år og 8 måneder HVIS jeg vælger at få det nye barn. Og det er ikke planlagt, da jeg ikke er sammen med faren (også mit barns far) Hvor langt er der mellem jeres børn?
Mit barn er lige blevet 1 år her i marts måned. Og nu har jeg så lige fundet ud af at jeg er gravid igen.
Så mit barn vil være omkring 1 år og 8 måneder HVIS jeg vælger at få det nye barn.
Og det er ikke planlagt, da jeg ikke er sammen med faren (også mit barns far)
Hvor langt er der mellem jeres børn?
Der vil være 1 år og 6mdr mellem mine
til trods for at 2. graviditet ikke var planlagt
Anonym skriver: Er der nogen af jer hvor der ikke er så langt imellem, hvor i er alene?
Er der nogen af jer hvor der ikke er så langt imellem, hvor i er alene?
Der bliver 4½ år i mellem min 1 og 2. Hvis jeg skal have en 3'er, bliver det nok det samme eller mere, medmindre jeg bliver uplanlagt gravid. Jeg kan se på dem jeg kender hvor det er tæt, at det er MEGET hårdt også selvom de er sammen med børnenes fader.
Min datter er lige blevet 2 år, for 1 måned siden og jeg har 6 dage til termin.
7 år mellem nummer 1 og 2
1½ år mellem nummer 2 og 3
3½ år mellem nummer 3 og 4
knap 17 mdr
Amanda Stage skriver: Der bliver 4½ år i mellem min 1 og 2. Hvis jeg skal have en 3'er, bliver det nok det samme eller mere, medmindre jeg bliver uplanlagt gravid. Jeg kan se på dem jeg kender hvor det er tæt, at det er MEGET hårdt også selvom de er sammen med børnenes fader.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128