Anonym skriver:
Føler mig lidt som en skidt person. Står og kan føde lillesøster når som helst. Hun er planlagt og vi har glædet os længe alt er klar.. Men her på falderebet står jeg hele tiden mellem to typer følelser..
1. Kom nu ud! Vi glæder os sådan, det bliver fantastisk du bliver en del af vores liv!
2. FücK hvad har vi rodet os ud i? Panik, fortryder. Kan vi seriøst klare to?? Kan jeg overhovedet elske hende lige så højt som nummer 1? Er der ikke noget med 14 dages fortrydelsesret?
Er vildt flov over nogensinde at føle nummer to,..
Du skal bestemt ikke være flov... Det er helt normalt at have de følelser... Har flere veninder med to børn, som har haft det på nøjagtig samme måde.
Jeg får dem endda selv nogle gange og her er vi kun i gang med at prøve på at lave nummer 2...( kan vi nu klare to, vil jeg elske nr 2 lige så meget, bliver det ikke synd for nr 1, når nr 2 kommer osv)
Jeg er ikke i tvivl om at du kommer til at elske hende nøjagtig lige så højt som nr 1. Og selvfølgelig kan I klare to...
Og hun bliver en helt fantastisk del af jeres liv...
Det er helt legale følelser du har, og at du har dem, viser bare at du er et sundt tænkende og omsorgsfuldt menneske... Og netop derfor er jeg sikker på at du/I nok skal klare det.
Kram herfra... Håber at du får en dejlig fødsel.
Anmeld