sidste øjebli. panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2013

Anonym trådstarter

Føler mig lidt som en skidt person. Står og kan føde lillesøster når som helst. Hun er planlagt og vi har glædet os længe alt er klar.. Men her på falderebet står jeg hele tiden mellem to typer følelser..

1. Kom nu ud! Vi glæder os sådan, det bliver fantastisk du bliver en del af vores liv!

2. FücK hvad har vi rodet os ud i? Panik, fortryder. Kan vi seriøst klare to?? Kan jeg overhovedet elske hende lige så højt som nummer 1? Er der ikke noget med 14 dages fortrydelsesret?

Er vildt flov over nogensinde at føle nummer to,..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror såmænd det er helt normalt! Og bare rolig når først baby er der, vil du sidde og tænke, puha det var godt du kom, for nu er vores lille familie bare blevet endnu bedre vh stine

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Tror det er meget normalt at blive nærvøs og bare vent kærligheden bliver kun større

Anmeld

16. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Føler mig lidt som en skidt person. Står og kan føde lillesøster når som helst. Hun er planlagt og vi har glædet os længe alt er klar.. Men her på falderebet står jeg hele tiden mellem to typer følelser..

1. Kom nu ud! Vi glæder os sådan, det bliver fantastisk du bliver en del af vores liv!

2. FücK hvad har vi rodet os ud i? Panik, fortryder. Kan vi seriøst klare to?? Kan jeg overhovedet elske hende lige så højt som nummer 1? Er der ikke noget med 14 dages fortrydelsesret?

Er vildt flov over nogensinde at føle nummer to,..

Du skal bestemt ikke være flov... Det er helt normalt at have de følelser... Har flere veninder med to børn, som har haft det på nøjagtig samme måde. 

Jeg får dem endda selv nogle gange og her er vi kun i gang med at prøve på at lave nummer 2...( kan vi nu klare to, vil jeg elske nr 2 lige så meget, bliver det ikke synd for nr 1, når nr 2 kommer osv)

Jeg er ikke i tvivl om at du kommer til at elske hende nøjagtig lige så højt som nr 1. Og selvfølgelig kan I klare to...

Og hun bliver en helt fantastisk del af jeres liv...

Det er helt legale følelser du har, og at du har dem, viser bare at du er et sundt tænkende og omsorgsfuldt menneske... Og netop derfor er jeg sikker på at du/I nok skal klare det.

Kram herfra... Håber at du får en dejlig fødsel.

Anmeld

16. marts 2013

baby012

Sådan tror jeg bare det er, når man har en i forvejen  

havde det på præcis samme måde  

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Det du skriver, har jeg hørt fra stort set hver og en veninde, der har fået nr. 2 de har alle været i tvivl om, hvorvidt de kunne elske nr. 2 lige så meget og om de overhovedet kunne finde ud af det med at have to! Og hver og en siger, at man bare få dobbelt så meget kærlighed at give af

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.