(februar) Så blev han 4 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Diana...

Så er min lille hmm el STORE Lucas blevet 4 måneder her i søndags. Puha jeg synes det går alt for stærkt. 

Han vejer nu 8600 og er 65 lang. Han er begynd og få grød 2 gange om dagen frokost og aftens mad og ja jeg ved der nogen der synes det meget osv men det er min SP der har sagt det og så det altså en portion der bliver delt op til 2 gange altså frokost og aftensmad. det har givet ham nogen mere rolige nætter så det er jo bare dejligt. 

Han var begynd og sove i sin egen seng os uden lift men vi lige inden i en MOAR periode hvor man KUN vil være hos mor ha ha men den er heldigvis os ved at gå over igen og han er så blevet puttet i sin egen seng her til aften igen så håber det går godt, man savner sgu sin mand når lille manden os ligger der men når han ikke ligger der savner man ham  Det sgu ikke nemt...

Vi har været til fys for anden gang ang hans knæ og hofter og hun synes nu der er som de skal være i den alder så det jo dejligt, han kan stadig ikke strække dem helt han mangler stadig et par grader, men det var kun godt for tit og ofte hvis de kan strække dem helt var det for meget tilbage om og det var ikke så godt, så det jo bare godt at det er som det skal være, hun ville lige se os en gang til efter sommer ferien for at tjekke at det er som det skal være til den tid.

Vi skal til undersøgelse med hans ene hånd her midt august, det glæder vi os bare til, og håber de kan give os nogen råd til hvordan vi kan hjælpe ham med at lære med den hånd selv om det nok kommer helt naturligt, men alligevel ville det nu være rart man vil jo helst det bedste for dem.

Jamen ellers er han en stor dreng som bare stor trives og overrasker læger SP og vores fys dame hver gang fordi han er så god til så mange ting bare ikke til at vende sig hi hi.

Jeg synes bare der sker så meget for hver dag/uge at man dårlig kan følge med. det sgu med at nyde hvert sek. 

Vi har besluttet os for at smide p-pillerne til maj 2010 og gå igang med nr 2 for vi er sgu begge så skruk men vil ikke lige nu, vi var ude og shoppe tøj til Lucas idag og der var en lille en på 5 uger og han var godt nok lille jeg husker slet ikke lucas så lille men han så jo os ældre ud end han var da han blev født og havet så god kontakt fra dag 1 og kunne holde hoved inden første måned osv og denne søde lille bitte baby var virkelig en lille baby og jeg havet bar lyst til at tage ham og mærke følelsen af en lille baby igen hi hi det klikker lidt i de æggestokke 

Hov det blev vist lidt langt...

Knus til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mca<3

Ja men jeg har læst det hele  Dejligt det skrider fremad med benene ,, Hva var det nu der var med hans hånd ???? Årh gud jeg er også skruk ,, Alle får små fine babyer omkring mig  Føler tiden med Alex er gået alt for stærkt .. 

Tillykke med 4 mdr dagen ,, knus til jer fra mig ,,

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

Ja nemlige babyer over det hele  

Jamen han mangler et led på 3 finger på venstre hånd 

Billederne er taget da han var i første måned så de er jo lidt små. Men du kan se det der.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Ej hvor er det dejligt...

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja nemlige babyer over det hele  

Jamen han mangler et led på 3 finger på venstre hånd 

Billederne er taget da han var i første måned så de er jo lidt små. Men du kan se det der.

Nårh altså lille - store pus   Den skal han nok få lært at bruge fordi han er født med det .. Nok værre hvis man mister dem senere i livet ...

Har i nogen i familien med samme problem ???

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nårh altså lille - store pus   Den skal han nok få lært at bruge fordi han er født med det .. Nok værre hvis man mister dem senere i livet ...

Har i nogen i familien med samme problem ???

Nope ingen i familien har nogen sinde haft det el noget andet   

Anmeld

24. juni 2009

Moar'en

Hvor er det dejligt det går så godt med det hele og sikke en stor dreng du har dig, jeg synes Viktor er stor, men det er han jo slet ikke ved siden af din Lucas . Viktor er også lige blevet 4mdr i går, så vi er lige startet med mad, hyggeligt.

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Nope ingen i familien har nogen sinde haft det el noget andet   

Vildt han har sovet så godt i nat  Du er heldig .. Alex får mad min 2 gange endnu

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Vildt han har sovet så godt i nat  Du er heldig .. Alex får mad min 2 gange endnu

Ja det var sgu dejligt men tør ikke håbe på det sker igen ha ha. 

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Hvor er det dejligt det går så godt med det hele og sikke en stor dreng du har dig, jeg synes Viktor er stor, men det er han jo slet ikke ved siden af din Lucas . Viktor er også lige blevet 4mdr i går, så vi er lige startet med mad, hyggeligt.

Ihh det går så stærkt ikke nu vi kun 2 måneder fra man kan sige år det jo helt vildt. 
Hvornår er det han skal ind og opereres (staves)?

Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.