Ideer til polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
7 svar
4 synes godt om
16. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej

da min søster skal giftes om 3 måneder kom jeg pludselig i tanke om at man nok burde holde en polterabend for hende.!

problemet er bare at budgettet ikke er særlig stort. vil tro vi bliver 10-15 piger, og ikke mange gider bruge specielt mange penge på sådan noget. Plus mange måske ikke er de vildeste piger.

indtil videre har jeg lidt tænkt på at man kunne holde noget dildoparty om aftenen. Det kan vel ikke koste alverðen, men derudover er jeg fuldstændig blank. Og det skal ikke være nogle af de diverse events da vi bor rimelig afsides og har 60km ind til det nærmeste sted.

så gode ideer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har holdt 2 polterarbender sidste år, hvor bugettet var på 250 kr pr person. 

Den første var bruden inde og puste glas i silkeborg, vi holdte picnics i skoven hvor vi tog en masse sjove billeder af bruden, som blev brugt til at lave en kalender af. Bagefter var vi i DGI huset i Herning, hvor vi havde lavet forskellige body scrubs og ansigts masker som vi hyggede os med. Til slut tog vi hjem til en anden veninde, hvor vi lavede lækker 3 retters menu og legede forskellige lege.

Nr 2 tog vi i haunstrup zoo, hvor vi fik rundtur, med forskellig dyre oplevelser for os og bruden. Og bruden sku sælge kyskager. Så tog vi ud og mødtes med drengene i en spejderhytte hvor vi lavede mad over bål. 

Begge var med hjemmelavet brunch, frokost og aftensmad. Det behøver ik koste en formue, at lave noget der er sjovt og hyggeligt! Vh stine

Anmeld

16. marts 2013

Benjamins'mor

I kunne jo lave noget lækkert mad hjemme ved en af jer.
Holde dildoparty hvis du gerne vil have det med.
Så måske holde noget karoke aften osv.

Anmeld

17. marts 2013

TbCp

Vi hold for en veninde for et par år siden. Hun var lige blevet mor så det skulle være noget hjemme.

Vi havde latterkursus hvor alle kunne deltage og senere kom der massage + ansigtsbehandling til bruden.

Vi havde også købt et lærred hvor vi alle malede lidt på i løbet af dagen, sidst på dagen var der så et helt maleri til minde om dagen.

vi lavede mad sammen og hyggede  

Anmeld

17. marts 2013

Victoria2013

Bare I tænker på hvad bruden kan lide, så hun får en rar dag, så er der frit valg på alle hylder. Jeg har prøvet at være med til en polterabend, som simpelthen var dårlig planlagt og ikke den bedste for bruden (vandski og en tur på Bakken for en person, som ikke bryder sig meget om hverken vand eller høj fart... ikke det mest fantastiske)... og så har jeg prøvet en polterabend, hvor både brud og os veninder bare havde den mest fantastiske dag og lige efter hendes hoved

Skal holde polterabend for en veninde her om en uge, og syntes selv vi har fået den godt planlagt - og det er på "budget", da flere af os er på dagpenge/kontanthjælp, så vi har ikke råd til det vilde. Budgettet bliver højst 500 kr pr person. Vi skal en tur i kurbad og derefter på La Glace og spise kage. Så slutter vi af hjemme hos en af de andre, hvor vi laver en lækker 3-retters menu og så ellers bare hygger os resten af aftenen

Vil sige vi snakkede også om sådan et "dildoparty", men fandt så ud af at det ikke lige faldt i brudens smag - så det blev hurtigt droppet igen...

Anmeld

17. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tror da jeg ville snakke med hende om hvad hun kunne tænke sig.
Har aldrig selv været med til et.
Men skulle vi komme dertil at jeg selv skal giftes vil jeg gerne at folk havde hørt hvad jeg er til.
( er lidt særlig så stod vi og skulle giftes nu vil jeg ikke have et pa.)
Skriver lige det sidste da jeg kendere nogle som var til et pa hvor bruden ikke ønskede det og det endte ikke godt

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Hej

da min søster skal giftes om 3 måneder kom jeg pludselig i tanke om at man nok burde holde en polterabend for hende.!

problemet er bare at budgettet ikke er særlig stort. vil tro vi bliver 10-15 piger, og ikke mange gider bruge specielt mange penge på sådan noget. Plus mange måske ikke er de vildeste piger.

indtil videre har jeg lidt tænkt på at man kunne holde noget dildoparty om aftenen. Det kan vel ikke koste alverðen, men derudover er jeg fuldstændig blank. Og det skal ikke være nogle af de diverse events da vi bor rimelig afsides og har 60km ind til det nærmeste sted.

så gode ideer modtages med kyshånd

Hov kan se det er længe siden du spurgte så ved ikke om du har fundet på noget?

men det kommer jo an på hvordan hun er som person. Er hun stille og rolig, eller vild? 

Tænker det kunne være noget wellness, noget mini golf, biografen eller noget med noget hygge hjemme hos hende eller en af jer andre og hvor der så feks var nogle forskellige lege (lidt i stil med det man ser i amerikanske film)

Anmeld

2. maj 2013

Lotus86

Har været til en billig polteabend, der var vi 5 piger. Vi startede med brunch, derefter tog vi til København, var på kanalrundfart, havde selvfølgelig proviant med i form af Asti og chips, derefter tog vi hjem til hende vi også havde spist brunch hos, så kom der en croquismodel (var MEGA sjovt) da han var gået spillede vi Kongespil i haven, i vores efterhånden ret snalrede tilstand, og så lavede vi lækker mad, og dansede og sjussede hele natten, det var en KANON dag, og bruden var lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.