Hvilken frisure?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

wamse

Jeg synes det korte ville være vildt smart til dig og med en chokoladebrun hårfarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

LilleChelle

Line - med 2 boblinger skriver:

Det er jeg egentig også.. synes bare at det på billede 3 er hammer godt til dig.. :p

Wllers skal du have en frisure lige som min... men den er ikke god hvis du bliver i det helt lyse

Den fungerer desværre ikke når man som mig har en hvirvl i hver side af panden Ellers havde jeg fået det med det samme  

Anmeld

17. marts 2013

PernilleogLouis

LilleChelle skriver:

Ja - jeg trænger til noget nyt efter en graviditet uden farvning eller klipning  

Så hvordan skal det se ud ? 

Vil en anden frisure passe bedre? Eller vil en anden farve passe bedre? 

helt klart billed 3

Anmeld

18. marts 2013

Aabye

LilleChelle skriver:

Den fungerer desværre ikke når man som mig har en hvirvl i hver side af panden Ellers havde jeg fået det med det samme  

det kan sagtens fungere ellers så hop ned til din frisør og sig: " hvis du klipper så lukker jeg øjnene" det gør jeg altid hos min frisør :p

Anmeld

18. marts 2013

LilleChelle

det kan sagtens fungere ellers så hop ned til din frisør og sig: " hvis du klipper så lukker jeg øjnene" det gør jeg altid hos min frisør :p

Haha  

Det har jeg faktisk prøvet.  Og så blev der bare klippet spidser. De der frisører har et eller andet med at de helst ikke klipper langt hår af

Anmeld

18. marts 2013

Aabye

LilleChelle skriver:

Haha  

Det har jeg faktisk prøvet.  Og så blev der bare klippet spidser. De der frisører har et eller andet med at de helst ikke klipper langt hår af

Da jeg sagde til min frisør at hun bare klippede og så lukkede jeg øjnene.. Der klippede hun mit LANGE (kunne næste sidde på det) hår af og jeg fik kort hår som jeg har nu.. Så tror det kommer meget an på frisøren..

Anmeld

18. marts 2013

LilleChelle

Da jeg sagde til min frisør at hun bare klippede og så lukkede jeg øjnene.. Der klippede hun mit LANGE (kunne næste sidde på det) hår af og jeg fik kort hår som jeg har nu.. Så tror det kommer meget an på frisøren..

Ja, det tror jeg da også :p 

Anmeld

18. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kloster skriver:

Nu er jeg personlig ikke så vild med fuld affarvening og set i forhold til dine virkelig flotte øjne, ville du sagtens kunne bære en smuk nøddebrun farve.

Jeg sætter lige lidt billeder/forslag ind..

Jeg synes simpelthen billede 3 er en virkelig flot farve. Og jeg tror sagtens, den kunne stå godt til dine øjne..

Det var lige alle de ting jeg ville ha skrevet! Vh stine

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

Det korte vil se vildt godt ud til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.