veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
1 synes godt om
16. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 2.gangs gravid i 39+

Og selvom jeg har prøvet tromlen før, så er jeg alligevel i tvivl om hvad jeg skal gøre her...

Har haft ondt hele natten og kun sovet sammenlagt 3 timer. Ondt som i menstruationslignende smerter, der stråler lidt ned i benene, i intervaller der ikke helt ville blive regelmæssige. 

Her til morgen kl 8 er de ikke helt så kraftige mere, så kæresten og jeg beslutter at gå ned og hente morgenbrød sammen. 

Nu da vi er kommet hjem og jeg har lagt mig synes jeg så de kommer hele tiden.. har taget tid og der er ca 3-5 min mellem! Det er jo hyppigt for 2.gangs... men men.. de gør ondt, ligesom i nat.. men ikke så ondt at jeg ikke kan holde det ud.. hvorfor er de slet ikke så slemme? Bør jeg kontakte fødegangen eller vente til de bliver værre? 

På forhånd tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg tror da lige jeg ville kontakte fødegangen, især hvis i også ska ha den store passet!  

Spændene om det bliver i dag! Håber du får en god fødsel. Vh stine

Anmeld

16. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg er 2.gangs gravid i 39+

Og selvom jeg har prøvet tromlen før, så er jeg alligevel i tvivl om hvad jeg skal gøre her...

Har haft ondt hele natten og kun sovet sammenlagt 3 timer. Ondt som i menstruationslignende smerter, der stråler lidt ned i benene, i intervaller der ikke helt ville blive regelmæssige. 

Her til morgen kl 8 er de ikke helt så kraftige mere, så kæresten og jeg beslutter at gå ned og hente morgenbrød sammen. 

Nu da vi er kommet hjem og jeg har lagt mig synes jeg så de kommer hele tiden.. har taget tid og der er ca 3-5 min mellem! Det er jo hyppigt for 2.gangs... men men.. de gør ondt, ligesom i nat.. men ikke så ondt at jeg ikke kan holde det ud.. hvorfor er de slet ikke så slemme? Bør jeg kontakte fødegangen eller vente til de bliver værre? 

På forhånd tak for svar 

Fødte du hurtigt sidst? (:

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Fødte du hurtigt sidst? (:

15 timer..

Var hjemme indtil jeg var 8 cm åben og jan huske det kom bag på mig, da de kun havde været slemme den sidste times tid derhjemme.. og med slemme tænker jeg når man slet ikke kan abstrahere fra dem mere.

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja jeg tror da lige jeg ville kontakte fødegangen, især hvis i også ska ha den store passet!  

Spændene om det bliver i dag! Håber du får en god fødsel. Vh stine

Han er hos sin far denne weekend, så det er jo fint  Intet haster. Men åh ville være dejligt hvis det var rigtige veer. Må hellere høre hvad en jordemoder synes..

Anmeld

16. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

15 timer..

Var hjemme indtil jeg var 8 cm åben og jan huske det kom bag på mig, da de kun havde været slemme den sidste times tid derhjemme.. og med slemme tænker jeg når man slet ikke kan abstrahere fra dem mere.

Så ville jeg nok kontakte FG og høre deres mening (:

God fødsel! 

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Så ville jeg nok kontakte FG og høre deres mening (:

God fødsel! 

Tak  Håber jeg når dertil snart, ville være dejligt!

Anmeld

16. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Tak  Håber jeg når dertil snart, ville være dejligt!

Det kunne da være skønt - og i dag er en smuk dag at blive født på! 

Anmeld

16. marts 2013

Smilehul

Jeg er enig med de andre, kontakt da fødegangen.. Det er altid bedre med et tjek for "meget" end at sidde og have ondt derhjemme, men den faktisk er galt.

Jeg ville, hvis jeg følte en smerte jeg ikke havde før, og speciel nu, hvor du skriver, at de bliver hyppigere. Det lyder som veer.

Pøj pøj og held og lykke med det hele

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Jeg er enig med de andre, kontakt da fødegangen.. Det er altid bedre med et tjek for "meget" end at sidde og have ondt derhjemme, men den faktisk er galt.

Jeg ville, hvis jeg følte en smerte jeg ikke havde før, og speciel nu, hvor du skriver, at de bliver hyppigere. Det lyder som veer.

Pøj pøj og held og lykke med det hele

Tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.