Jeg er skruk uden at være det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2013

Lullaby

Bliver helt misundelig over alle de positive teste der lægges op. Jeg vil også være gravid igen. Dog vil jeg ikke have baby lige nu. Jeg har jo en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

FamilenStorm

Lullaby skriver:

Bliver helt misundelig over alle de positive teste der lægges op. Jeg vil også være gravid igen. Dog vil jeg ikke have baby lige nu. Jeg har jo en

Kender jeg godt til..

Tror det er følelsen man savner.. Den følelse man får når man ser den positive test, eller når man skal scannes første gange.. Skal have kønnet at vide...

Kan også mærke at "Jeg vil også"-følelsen når jeg følger mine veninder på fb der er gravide.. Men er kun fordi jeg kan huske de dejlige følelser det indebar

Til trods for min kamp fødsel, var jeg helt misundelig på en veninde der lige har født.. For kan bare huske det øjeblik hvor man får lagt den lille op.. Ihh

Anmeld

25. marts 2013

frk andreasen

kender følelsen
savner faktisk lidt min store mavse. men osse som i siger suset i maven til scanningen den fantastiske følelse når barnet endeligt kommer op på maven åhh når bebs mosler rundt derinde tror sgu jeg er lidt små skør nogen gange for sys jeg mærker små spark engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.