må jeg godt gå i seng nu? og lade hjemmet sejle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Milka

har så svært ved at komme op om morgenen for tiden på trods af at jeg får 7-8 timer i streg. er fuldstændig zombieagtig indtil jeg får kaffe (som jeg er blevet dybt afhængig af). har ellers altid været a-menneske men det er ligesom fordampet. måske er jeg bare kronisk træt efter bøtternes ankomst!

der er en snæver, snæver mulighed for at jeg kan flytte allerede den første juli og jeg går hidsigt efter den. det ville betyde at få alt pakket og klart på en uge. yikes! men hvorfor ikke. kunne godt tænke mig at nyde sommeren i københavn.

god sankt hans, allesammen. det er en særdeles smuk aften her i korsør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

KWL

Ja en smuk smuk sankt hans aften. Kan ikke huske hvornår det sidst har været så dejligt vejr på en sankt hans aften.
Søde Camilla - gå i seng og s....på om alting sejler. Jeg er ikke skide god til det men mange aftner burde jeg tænke skidt pyt!!
Kan godt foratå du er mere træt nu. For pokker du har jo to menneskers liv du også skal sørge for. Det tager på energien.

Sov når du kan og synes.

God aften til dig også

Kristine

Anmeld

23. juni 2009

TbCp

Hej
Da jeg mødte Carsten var han vildt a-menneske, så da jeg blev gravid tænkte jeg "fedt, han står op med barnet om morgenen" men fra den dag Liva kom til verden vendte han lige 180 grader og er nu virkelig bare B-menneske.... måske det bare kommer med til at blive forældre

Smut i seng og soooovvvvv.

Anmeld

23. juni 2009

Bondepigen

Sov godt

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

Det eneste der i sidste ende hjælper mod træthed er utroligt nok søvn så du kan lige så godt overgi dig før end siden!!!

Hvis du ikke skulle være træt - hvem skulle så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.