Savler jeres også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Astrid P

Daimi er begyndt at savle som en SINDSSYG! Det er helt vildt... Hun har en hånd i munden hele tiden, og savler 2-3 savlesmække helt igennem hver dag...

Jeg håber dælme ikke, hun er ved at få tænder endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Lullaby

Ork ja. Der gumles virkelig på den hånd.

Anmeld

16. marts 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Daimi er begyndt at savle som en SINDSSYG! Det er helt vildt... Hun har en hånd i munden hele tiden, og savler 2-3 savlesmække helt igennem hver dag...

Samme her. Jeg folder bevist hans ærmer op, ellers bliver de møg våde. Når vi putter og sætte os ved siden af sengen mens han falder i søvn, kan man ligefrem høre hvordan sutten spyttes ud og han begynder at smaske på sin hånd.
Jeg bruger ikke så meget savlesmæk, da han ikke rigtig kan finde ud af at få hånden over savlesmækken og derfor bliver fustreret over ikke at kunne få hænderne i munden - skøre knægt

Anmeld

17. marts 2013

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Elias guffer også lystig på hans hånd... Der er dog ikke så meget savl med endnu at tøjet bliver vådt, ud over ærmet..

Anmeld

25. marts 2013

frk andreasen

freja gumler osse ivrigt på sine små hænder og savler derfor meget hun laver osse bobler med munden ( må være hendes tykke kinders skyld)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.