"mini" ferie / weekend uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

Bertris

Hej alle dejlige damer inde på baby.dk! 

Jeg er i dag 39+4 og er ved at gå ud af mit gode skin af at gå herhjemme og tulle rundt, så overvejer kraftigt at tage hjem til min mor i nogle dage, problemet er bare at hun bor 2 timers tog tur væk fra os. Jeg overvejede at tage afsted alene, bare for to-tre dage, for at komme ud, men ved ikke om jeg tør være så langt væk fra min forlovede hvis det nu skulle ske at fødslen gik igang + jeg ville ikke have det godt med at føde så langt væk hjemmefra. 
Hvad ville i gøre? 
Ville i blive gående hjemme og vente utålmodigt eller tage chancen og komme lidt væk hjemmefra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

B&J

hvis du har det sådan så ville jeg blive hjemme alt kan jo ske fra nu af

Anmeld

15. marts 2013

CH2012

Bertris skriver:

Hej alle dejlige damer inde på baby.dk! 

Jeg er i dag 39+4 og er ved at gå ud af mit gode skin af at gå herhjemme og tulle rundt, så overvejer kraftigt at tage hjem til min mor i nogle dage, problemet er bare at hun bor 2 timers tog tur væk fra os. Jeg overvejede at tage afsted alene, bare for to-tre dage, for at komme ud, men ved ikke om jeg tør være så langt væk fra min forlovede hvis det nu skulle ske at fødslen gik igang + jeg ville ikke have det godt med at føde så langt væk hjemmefra. 
Hvad ville i gøre? 
Ville i blive gående hjemme og vente utålmodigt eller tage chancen og komme lidt væk hjemmefra? 

Hmm, din forlovede har ikk mulighed for at tage med?

Anmeld

15. marts 2013

Frk.S

B&J skriver:

hvis du har det sådan så ville jeg blive hjemme alt kan jo ske fra nu af

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.