Hvor mange flasker får jeres 7 månders!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

* det var ikke nødvendigt der, med flaske længere :-)

Men hvis han ikke spiste så meget mad, fik han af og til lidt grød som erstatning. Men da han blev 8 mdr ville han slet ikke have grød længere.

Sådan var det også med min store datter. Men lillesøster her, hun er slet ikke så mad glad som hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Mor1012

Anonym skriver:

Hvor mange flasker får jeres baby på 7 måneder, og hvornår på dagen, efter grød/mos eller før grød/mos eller som alene måltider ??

Min datter er 7 en halv mdr

Morgen Flaske

Formiddagsgrød

Middags flaske

Eftermiddags grød/mos og ostehaps

Aftensmad + flaske inden sengetid

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor1012 skriver:

Min datter er 7 en halv mdr

Morgen Flaske

Formiddagsgrød

Middags flaske

Eftermiddags grød/mos og ostehaps

Aftensmad + flaske inden sengetid

Hvornår på dagen og hvor mange fange på en dag sover hun? Og får hun flaske i nattens løb?

Anmeld

21. marts 2013

AyK

Anonym skriver:

Hvor ganmel er hun, og sover hun ikke i løbet af dagen?

Hun er 6 måneder.

Jo hun sover til middag efter hun har spist sin grød og igen til eftermiddag.

Anmeld

21. marts 2013

BabyHL

Anonym skriver:

Hvor mange flasker får jeres baby på 7 måneder, og hvornår på dagen, efter grød/mos eller før grød/mos eller som alene måltider ??

Her ser dagen nogenlunde sådan ud: 

• grød til morgenmad kl ca 6.30.
  • flaske
  • formiddagslur
  • flaske
  • mos til frokost
  • flaske
  • lur
  • flaske
  • grød til aftensmad
  • 1 eller 2 flasker afhængig af hvor sent han falder i søvn plejer at være ca 22.)

nogle gange vågner han kl 04.30 og får mad. I øvrigt spiser han 200 ml ad gangen. 

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

BabyHL skriver:

Her ser dagen nogenlunde sådan ud: 

• grød til morgenmad kl ca 6.30.
  • flaske
  • formiddagslur
  • flaske
  • mos til frokost
  • flaske
  • lur
  • flaske
  • grød til aftensmad
  • 1 eller 2 flasker afhængig af hvor sent han falder i søvn plejer at være ca 22.)

nogle gange vågner han kl 04.30 og får mad. I øvrigt spiser han 200 ml ad gangen. 

Kan du virkelig godt få ham til at spise aftensmad når han får en flaske så tæt på? - og hvad får han til aftensmad

Det er sjovt at se hvor stor forskel der er på, hvor mange flasker/amninger babyer på 7 mdr får,
Her får hun omkring 600-700 ml på et døgn, rester er mad måltider, og så mme af kop til måltiderne, men din bebs får jo næsten det dobbelte af mme, + fast føde

Anmeld

21. marts 2013

BabyHL

Anonym skriver:

Kan du virkelig godt få ham til at spise aftensmad når han får en flaske så tæt på? - og hvad får han til aftensmad

Det er sjovt at se hvor stor forskel der er på, hvor mange flasker/amninger babyer på 7 mdr får,
Her får hun omkring 600-700 ml på et døgn, rester er mad måltider, og så mme af kop til måltiderne, men din bebs får jo næsten det dobbelte af mme, + fast føde

Ja sagtens, men det skal også lige siges, at min dreng er stor og sulten han vejer 10,9 kg nu  Så der skal jo lidt til at mætte ham

til aftensmad får han i øjeblikket grød med ris, pasta og gulerod. Andre gange får han grøntsagsmos. 

Ja der er meeega forskel. To af de ammende mødre i min mødregruppe, er oppe ca hver anden time om natten for at amme deres  Det tror jeg sgu ikke jeg havde magtet.

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

BabyHL skriver:

Ja sagtens, men det skal også lige siges, at min dreng er stor og sulten han vejer 10,9 kg nu  Så der skal jo lidt til at mætte ham

til aftensmad får han i øjeblikket grød med ris, pasta og gulerod. Andre gange får han grøntsagsmos. 

Ja der er meeega forskel. To af de ammende mødre i min mødregruppe, er oppe ca hver anden time om natten for at amme deres  Det tror jeg sgu ikke jeg havde magtet.

Hi hi, ja så skal der jo lidt til at mætte ham

Her kæmper vi virkelig med at få aftensmad i hende, hun vil bare ikke ha grønsagsmos!!

Åhh bare tanken om at skulle op hver anden time nu hvor hun er så gammel!
Vores datter sover kl 19-19.30 og så får hun en flaske mellem 2-5 og sover videre! Det kan jeg nu godt leve med, selvom det ville være dejligt med en hel nats søvn

Anmeld

21. marts 2013

Chevro

Anonym skriver:

Sådan var det også med min store datter. Men lillesøster her, hun er slet ikke så mad glad som hende

Ja så kan jeg godt se det :-) Men hvad med øllebrød osv? Hjemmelavet, med sukker og så tyndes op med sødmælk?

Det smager da af noget ihvertfald (:

Anmeld

21. marts 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hi hi, ja så skal der jo lidt til at mætte ham

Her kæmper vi virkelig med at få aftensmad i hende, hun vil bare ikke ha grønsagsmos!!

Åhh bare tanken om at skulle op hver anden time nu hvor hun er så gammel!
Vores datter sover kl 19-19.30 og så får hun en flaske mellem 2-5 og sover videre! Det kan jeg nu godt leve med, selvom det ville være dejligt med en hel nats søvn

Har hun tænder? For måske hun ikke er til det der baby noget Mange børn vil gerne have maden i små stykker i stedet for mos og lign. Villads har som sagt spist som os siden 7 mdr. Det er værd at prøve alting :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.