Et godt køb!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. marts 2013

Francisca

Ja så har jeg lige købt en flyverdragt fra LEGO wear til.... ja hold nu fast de damer 270kr!!!!!!!

normal pris 899kr 70% sparede jeg 

Købte den i str. 86 som svare til 1 1/2 2 år og Min datter er halvandet i november så det perfekt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

lisbethita

Francisca skriver:

Ja så har jeg lige købt en flyverdragt fra LEGO wear til.... ja hold nu fast de damer 270kr!!!!!!!

normal pris 899kr 70% sparede jeg 

Købte den i str. 86 som svare til 1 1/2 2 år og Min datter er halvandet i november så det perfekt 

Sådan der!!! Elsker gode kup :-) Good for you! Hvor har du købt den?

Anmeld

15. marts 2013

Francisca

lisbethita skriver:

Sådan der!!! Elsker gode kup :-) Good for you! Hvor har du købt den?

Hehe ja det skønt! 

I Lyngby storcenter 

Anmeld

22. marts 2013

MalleNørgaard

Bestilte i tirsdags og har allerede modtaget den sødeste babysut til min lille trunte GRATIS... 

https://www.facebook.com/pigeondanmark

Anmeld

22. marts 2013

Malonde1985

Lækkert!! 

Det er altid fedt at gøre nogen gode kup! Og specielt når det gælder børnenes beklædning, som jo altid løber op. Har aldrig prøvet LEGO s overtøj, men det sku efter sigende være godt??? kvaliteten ser i hvert fald tip top ud 

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Malonde1985 skriver:

Lækkert!! 

Det er altid fedt at gøre nogen gode kup! Og specielt når det gælder børnenes beklædning, som jo altid løber op. Har aldrig prøvet LEGO s overtøj, men det sku efter sigende være godt??? kvaliteten ser i hvert fald tip top ud 

Altså den kan klare et vandsøjletryk på 8000 og slidstærk 50.000 100% vind og vandtæt åndbar kan gå til -30 grader 3M reflekser osv. Den virker bare super lækker! 

Og ja alt til børn er bare så dyrt! I januar købte jeg en vinter/overgangsjakke til 134kr normal pris 449kr fra ticket to heaven. Den er jeg vildt glad for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.