skal jeg være bekymret ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

DKTiha

hej piger, de sidste 2 dage har jeg ikke rigtig mærket til lillepigen ... sammenlagt har jeg mærket hende i 1 time på 2 dage, og det er meget fesne spark/slag hun kommer med, burde jeg være bekymret ?? eller kan hun bare have vendt sig så hun sparker mod min ryg istedet og jeg så ikke ligger mærke til det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

hej piger, de sidste 2 dage har jeg ikke rigtig mærket til lillepigen ... sammenlagt har jeg mærket hende i 1 time på 2 dage, og det er meget fesne spark/slag hun kommer med, burde jeg være bekymret ?? eller kan hun bare have vendt sig så hun sparker mod min ryg istedet og jeg så ikke ligger mærke til det ??

Hvor langt er du henne?

For hvis du er nogenlunde langt henne, så SKAL du kunne mærke hende hver dag!

Hvis ikke du kan mærke hende, så prøv at drik noget koldt, lig dig ned og puf lidt til maven og mærk godt efter

- Synes du skal ringe til fg hvis du er bare den mindste smule bekymret.

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Hvor langt er du henne?

For hvis du er nogenlunde langt henne, så SKAL du kunne mærke hende hver dag!

Hvis ikke du kan mærke hende, så prøv at drik noget koldt, lig dig ned og puf lidt til maven og mærk godt efter

- Synes du skal ringe til fg hvis du er bare den mindste smule bekymret.

jeg er 28+4 idag, og har kun sammenlagt mærket hende 1 time på 2 dage ..

Anmeld

15. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

jeg er 28+4 idag, og har kun sammenlagt mærket hende 1 time på 2 dage ..

Ring omgående til fødegangen!

Du SKAL altså mærke hende hver dag på det her tidspunkt

Anmeld

15. marts 2013

aya-zia

DKTiha skriver:

ingen af mine graviditeter mærkede jeg bevægelse hver dag før i uge 32...

men jeg syntes at hvis du er utryk så skal du ringe og snakke med dem...

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget du mærker... men følg dit indstinkt og gør hvad du har det bedst med

Anmeld

15. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

Det kan også være hun bevæger sig men du bare ikke ligger mærke til det... Som skrevet længere oppe, så prøv at drik noget koldt, lig dig ned og puf til maven og mærk så godt efter Det virkede altid med mig når jeg syntes der var gået længe imellem hendes spark.

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Det kan også være hun bevæger sig men du bare ikke ligger mærke til det... Som skrevet længere oppe, så prøv at drik noget koldt, lig dig ned og puf til maven og mærk så godt efter Det virkede altid med mig når jeg syntes der var gået længe imellem hendes spark.

lige efter jeg skrev indlægget kom der totalt gang i hende, men kan mærke at hun sparker indad .. så det nok fordi hun ligger med ryggen ud mod min mave osv at jeg ikke mærker hende så meget ..
men drak et glas mælk og fik derefter gang i hende

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

aya-zia skriver:

ingen af mine graviditeter mærkede jeg bevægelse hver dag før i uge 32...

men jeg syntes at hvis du er utryk så skal du ringe og snakke med dem...

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget du mærker... men følg dit indstinkt og gør hvad du har det bedst med

fik endelig gang i hende efter et glas mælk

Anmeld

15. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

lige efter jeg skrev indlægget kom der totalt gang i hende, men kan mærke at hun sparker indad .. så det nok fordi hun ligger med ryggen ud mod min mave osv at jeg ikke mærker hende så meget ..
men drak et glas mælk og fik derefter gang i hende

Det var godt, jubi Hun skulle bare hjælpes lidt igang

Anmeld

15. marts 2013

aya-zia

DKTiha skriver:

fik endelig gang i hende efter et glas mælk

hehe det var godt... nogle gange hjælper det og ta det roligt og så prøve alle de gode råd man ved findes inden man bliver ALT for uroligt... men selvfølglig skal man være meget ops.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.