Madvaner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

MyLove E

Jeg har en tur en i dag hvor jeg lige skulle helt ned og ligge. Så ligger jeg bare her under dynen. Og kan ingenting. Jeg ligge bare helt slap i foster stilling. Det eneste jeg har lyst til er junk food og slik:-(:-(

Er der andre også har det sådan når i har det skidt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

B&J

Ja... det har man tit når man ikke har det godt men det bedste ville være ikke at spise det usunde, men det sunde elle er en alm aftensmad og evt lidt hygge til senere... for det får man mere energi af

håber du snart har det beder

Anmeld

15. marts 2013

MyLove E

B&J skriver:

Ja... det har man tit når man ikke har det godt men det bedste ville være ikke at spise det usunde, men det sunde elle er en alm aftensmad og evt lidt hygge til senere... for det får man mere energi af

håber du snart har det beder

Mine kære drenge er ved at lave mad til mig.:-):-):-) Og jeg sagde nej til at tage ind og købe bland selv slik til 5.95.

Men har kommet til at spise lidt chokolade ( 3 marcipan æg med noguat ) og cola...

Anmeld

15. marts 2013

B&J

Mine kære drenge er ved at lave mad til mig.:-):-):-) Og jeg sagde nej til at tage ind og købe bland selv slik til 5.95.

Men har kommet til at spise lidt chokolade ( 3 marcipan æg med noguat ) og cola...

jamen det er også helt okay, men husk du får mere energi af at spise mad især når du også har en depression også

men dejligt de hjælper dig

Anmeld

15. marts 2013

MyLove E

B&J skriver:

jamen det er også helt okay, men husk du får mere energi af at spise mad især når du også har en depression også

men dejligt de hjælper dig

De gør de altid. Uden dem havde jeg sagt farvel for længe siden.. Men de er mit luft :-)

Anmeld

15. marts 2013

B&J

Tauf skriver:

De gør de altid. Uden dem havde jeg sagt farvel for længe siden.. Men de er mit luft :-)

jaaa det er vidunderligt man har dem

Anmeld

15. marts 2013

Aagaard

Tauf skriver:

Jeg har en tur en i dag hvor jeg lige skulle helt ned og ligge. Så ligger jeg bare her under dynen. Og kan ingenting. Jeg ligge bare helt slap i foster stilling. Det eneste jeg har lyst til er junk food og slik:-(:-(

Er der andre også har det sådan når i har det skidt???

Helt sikkert! - Her er det eneste jeg har lyst til når jeg har det træls er trøfler....

Apropos angst og depression - http://www.eegtraining.dk/velkommen 
De kan TRYLLE siger jeg dig! - min mand gik fra at ligge i sengen med depression og ikke kunne komme op og til at være god tilpas og fungerende på 1,5 måned - uden medicin!

Line

Anmeld

15. marts 2013

MyLove E

Aagaard skriver:

Helt sikkert! - Her er det eneste jeg har lyst til når jeg har det træls er trøfler....

Apropos angst og depression - http://www.eegtraining.dk/velkommen 
De kan TRYLLE siger jeg dig! - min mand gik fra at ligge i sengen med depression og ikke kunne komme op og til at være god tilpas og fungerende på 1,5 måned - uden medicin!

Line

Jeg er i noget behandling... men tak:-):-):-)

Anmeld

15. marts 2013

Aagaard

Tauf skriver:

Jeg er i noget behandling... men tak:-):-):-)

Godt - Det er så vigtigt
Jeg kan bare ikke lade være at fortælle at denne mulighed findes når jeg snakker med nogen der er ramt af angst, depression eller stress. Det har jo simpelthen redet vores familie fra at falde fra hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.