Nu er det nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

birthee

Ville starte i dag - nu starter jeg imorgen - så bliver det søndag jeg starter, og så bliver det mandag... Kender I det???

Kan bare ikke tage mig sammen - men nu er der kommet 2 kg på siden jeg fødte og var så stolt over at jeg vejede mindre end før jeg blev gravid 

Hvordan kom I igang???

Og hvad startede I ud med??? Kost/motion eller noget helt andet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

AnthonsMor

birthee skriver:

Ville starte i dag - nu starter jeg imorgen - så bliver det søndag jeg starter, og så bliver det mandag... Kender I det???

Kan bare ikke tage mig sammen - men nu er der kommet 2 kg på siden jeg fødte og var så stolt over at jeg vejede mindre end før jeg blev gravid 

Hvordan kom I igang???

Og hvad startede I ud med??? Kost/motion eller noget helt andet???

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg har planer om at skære så meget sukker og fedt væk som muligt når jeg har født og jeg føler mig klar til at skulle fokusere på også at skulle tabe mig - og derudover vil jeg gå i LOOP og træne, da der ligger en lige rundt om hjørnet

Anmeld

15. marts 2013

birthee

Martsbaby skriver:

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg har planer om at skære så meget sukker og fedt væk som muligt når jeg har født og jeg føler mig klar til at skulle fokusere på også at skulle tabe mig - og derudover vil jeg gå i LOOP og træne, da der ligger en lige rundt om hjørnet

Min plan er at starte ud med nogle gåture - jeg ville have godt af det, barnevognen ville komme ud og trille - og er sikker på min lille hund ville blive glad!!! Men skal bare liiiige have startet på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.