Heej! 
Nu da vi ved at vi venter en lille pige, så er navnesøgningen jo lige blevet halveret. Hvis man kan sige det sådan 
Kæresten har bestemt at navnet skal være på 6 bogstaver da både mit navn, hans navn og vores hunds navn er på 6 bogstaver. Det skal derudover ikke være et navn alle hedder, men heller ikke for specielt og det skal nemt kunne udtales.. Altså der skal ikke være tvivl om udtalen. Jeg selv har hele 4 navne, hvor alle er svære at udtale og stave.. Jeg er død træt af det.
Mine egne forslag er:
Joanna
Lianna
Sophia
Alicia
Rosali
Den eneste kæresten synes var fin, er Sophia.. Han er meget kræsen , suk! Jeg synes derudover også at der skal være mellemnavn , hvor jeg så kom med forslaget Sophia Juliane .. Kæresten virkede skeptisk men det var det.. Jeg synes det er meget svært og jeg er ikke så viiiildt opfindsom og slet ikke når det skal være konsekvent på 6 bogstaver. Hvis I kan finde andre fornavne der kan kombineres med Juliane eller Julianna (Jeg er forelsket i det, men det er jo desværre ikke på 6 bogstaver så det må blive mellemnavn) så ville det bare være super.
Håber I kan give mig lidt inspiration 
Anmeld