Update på MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
5 synes godt om
15. marts 2013

malliebooh

Heej 

Jeg må hellere lige få skrevet en update på MD scanningen i mandags d. 11/3 .. Scanningen viste at alt så rigtigt fint ud ved bassen <3 Organerne så ud som de skulle, hjertet bankede fint og 3 kar i navlesnoren. Bassen vejede 270 gram <3 

Nu er der vel nok nogle der er nysgerrige med hensyn til køn efter den lille afstemning hvor flertallet stemte pige  

Min kæreste kom til at omtale barnet som "han" (ubevidst ifølge ham selv) hvor scanningsdamen så spørger om vi vidste køn.. Jeg sagde nej det gjorde vi ikke, men at hun gerne måtte scanne efter det hvis hun ville Hun skyndte sig så at finde bagdelen på bassen og sagde at hun faktisk havde set det mange gange, og at barnet nok ville blive ked af at blive kaldt en "han" for det er altså en pige. Så vi skal have en lille  prinsesse!  

Så alt er bare rigtigt fint bortset fra at jeg skal til kontrol scanning i uge 32, da moderkagen ligger meget dybt - ud mod ryggen og tæt på fødselskanalen.. Så det ville de lige tjekke op på. Ellers mærker jeg små puf fra lillepigen stort set hver dag og det er dejligt livsbekræftende <3

Det var det herfra og så afslutter jeg lige med et billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

banana3

malliebooh skriver:

Heej 

Jeg må hellere lige få skrevet en update på MD scanningen i mandags d. 11/3 .. Scanningen viste at alt så rigtigt fint ud ved bassen <3 Organerne så ud som de skulle, hjertet bankede fint og 3 kar i navlesnoren. Bassen vejede 270 gram <3 

Nu er der vel nok nogle der er nysgerrige med hensyn til køn efter den lille afstemning hvor flertallet stemte pige  

Min kæreste kom til at omtale barnet som "han" (ubevidst ifølge ham selv) hvor scanningsdamen så spørger om vi vidste køn.. Jeg sagde nej det gjorde vi ikke, men at hun gerne måtte scanne efter det hvis hun ville Hun skyndte sig så at finde bagdelen på bassen og sagde at hun faktisk havde set det mange gange, og at barnet nok ville blive ked af at blive kaldt en "han" for det er altså en pige. Så vi skal have en lille  prinsesse!  

Så alt er bare rigtigt fint bortset fra at jeg skal til kontrol scanning i uge 32, da moderkagen ligger meget dybt - ud mod ryggen og tæt på fødselskanalen.. Så det ville de lige tjekke op på. Ellers mærker jeg små puf fra lillepigen stort set hver dag og det er dejligt livsbekræftende <3

Det var det herfra og så afslutter jeg lige med et billede 

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

15. marts 2013

malliebooh

banana3 skriver:

Stort tillykke med prinsessen

Mange tak 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

ej hvor skønt altså, hvor må det være skønt at være nået så langt, og alt bare er perfekt, og så en lille prinsesse

glæder mig til det bliver mig,, men der går lige lidt tid endnu,
er kun 6+6

Anmeld

15. marts 2013

malliebooh

BigHope13 skriver:

ej hvor skønt altså, hvor må det være skønt at være nået så langt, og alt bare er perfekt, og så en lille prinsesse

glæder mig til det bliver mig,, men der går lige lidt tid endnu,
er kun 6+6

Ja det er bare dejligt 

Uh for mig føles det næsten som igår at jeg stod med den positive test Det føles som om tiden går uendeligt langsomt lige når man står i det, men når jeg kigger tilbage er tiden bare gået SÅ hurtigt!

Så det kommer du sikkert også til at tænke  Tillykke med spiren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.