Heej 
Jeg må hellere lige få skrevet en update på MD scanningen i mandags d. 11/3 .. Scanningen viste at alt så rigtigt fint ud ved bassen <3 Organerne så ud som de skulle, hjertet bankede fint og 3 kar i navlesnoren. Bassen vejede 270 gram <3
Nu er der vel nok nogle der er nysgerrige med hensyn til køn efter den lille afstemning hvor flertallet stemte pige
Min kæreste kom til at omtale barnet som "han" (ubevidst ifølge ham selv) hvor scanningsdamen så spørger om vi vidste køn.. Jeg sagde nej det gjorde vi ikke, men at hun gerne måtte scanne efter det hvis hun ville
Hun skyndte sig så at finde bagdelen på bassen og sagde at hun faktisk havde set det mange gange, og at barnet nok ville blive ked af at blive kaldt en "han" for det er altså en pige. Så vi skal have en lille prinsesse!
Så alt er bare rigtigt fint bortset fra at jeg skal til kontrol scanning i uge 32, da moderkagen ligger meget dybt - ud mod ryggen og tæt på fødselskanalen.. Så det ville de lige tjekke op på.
Ellers mærker jeg små puf fra lillepigen stort set hver dag og det er dejligt livsbekræftende <3
Det var det herfra og så afslutter jeg lige med et billede 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld