Sidste jdm-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Stumpen

er vel overstået og alt ser så fint ud at hun ikke vil se mig mere  Jeg skal når tiden nærmer mig og en fødsel ikke har været på tale kontakte sygehuset til en overtidsvurdering..

Men som det ser ud nu, så er alt som det skal være.. Er bare undrende, da jeg var til to jdm-besøg efter uge 40, men hun sagde at tingene havde ændret sig..

Men dejligt at det er som det skal være.. Den bette skønnes nu til at veje 3500 g og næsten står fast, så går vandet, så kommer der ikke en ba-buu efter mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

3rollinger

Det er jo gode nyheder. Og en fin stoerrelse for bebs. Det er til at have med at goere til en foedsel. Som du jo ved kommer imorgen d. 24

Anmeld

23. juni 2009

Stumpen

Trine Spanien skriver:

Det er jo gode nyheder. Og en fin stoerrelse for bebs. Det er til at have med at goere til en foedsel. Som du jo ved kommer imorgen d. 24

Jeg har tænkt over det eller faldet over tanken, at det går simpelthen ikke...

Mathildes fødselsdag faldt på min søsters x-mands fødselsdag og den 24. juni var deres bryllupsdag... Det ville da være for skræmmende hvid jeg fødte i  morgen

Ja, det bliver nok en 8-10 punds baby der kommer ud.. Samlignet med Mathildes journal er skønnene meget ens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.