så har vi set det lille hjerte slå :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.064 visninger
20 svar
22 synes godt om
15. marts 2013

BigHope13

Igår vi endnu en gang til scanning, og pyhhhh hvor har jeg bare været skrækkelig nervøs for at det lille liv ikke igang men han fandt hurtigt fostersækken, og da han forstørrede billedet kunne man tydeligt se det lille hjerte som taktfast bare slog derud af

fosteret blev målt til 6 mm som han sagde passede fint med at jeg var 6+5.

MEN, ja så tog det lidt en anden drejning, for der lagde altså en sort hule mere derinde, men det så meget mystisk ud, for den er meget mindre end den anden, og han kiggede længe på den og synes at indtil videre så den altså tom ud. Han kunne ikke sige hvad det var, men ville ihvertfald have os til en ekstra scanning den 4 april hvor jeg er 9+5 bare for lige at kontrolere hvad der sker derinde.
han synes ikke vi skulle gå og bekymre os, og det gør vi heller ikke, vi vælger at fokusere på at der ihvertfald er en derinde som har det godt indtilvidere

han fortalte dog som han sagde en horror historie om en kvinde han engang for mange år siden havde behandlet, hun var blevet insemineret og gravid,. og gik til de her kontrol scanninger og han havde set nogenlunde samme billede som ved mig. netop to foster sække med stor størrels forskel.
det viste sig faktisk, at den kvinde efter hun var blevet gravid også havde fået en ægløsning af sig selv, og også blevet gravid der. så hun var gravid med to fostre med 4 ugers mellemrum er der nogen der har hørt noget ligende?? jeg synes det lyder helt vildt i mit univers.

mit eget forslag er måske at begge de æg jeg havde var blevet befrugtet men at det ene så er gået i stå så ved ikke om det kan lade sig gøre, men nu får vi at se.

jeg har sat to billeder ind, et af bebse hvor man tydeligt kan se blommesækken og det lille foster.

og så det andet billede med de to huler.

kom gerne med nogen historier hvis i selv har oplevet eller hørt noget lignende
rigtig god weekend til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

betiinsen

åh hvor lækkert Håber jeg også snart vi kan få muligheden for er spændende om der er to

Anmeld

15. marts 2013

pcoramt

Ihh så fine billeder glæd dig til næste scanning, så kan du se en miniature baby med arme og ben

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

betiinsen skriver:

åh hvor lækkert Håber jeg også snart vi kan få muligheden for er spændende om der er to

det krydser jeg fingre for
ja det er meget spændende, det bare hårdt at være i uvished, skal ærligt indrømme vi er lidt bange for at få tvillinger, så hvis det er tilfældet vil vi jo gerne vide det så vi kan forberede os på det og så vil de begge blive elsket helt til månen og tilbage igen, ingen tvivl der

synes dog selv at det er virkelig mystisk at der er så stor forskel på de to "klatter"

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Ihh så fine billeder glæd dig til næste scanning, så kan du se en miniature baby med arme og ben

når jeg tænker på hvor meget der er sket siden sidste scanning for 2 uger siden, så bliver jeg helt over ekset når jeg tænker på hvad der kan ske de næste 3 uger, ej men det jo helt sygt tænk man virkelig kan se sit mini barn,
hmm ja nu er ventetiden jo slet ikke spor lang vel

Anmeld

15. marts 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

når jeg tænker på hvor meget der er sket siden sidste scanning for 2 uger siden, så bliver jeg helt over ekset når jeg tænker på hvad der kan ske de næste 3 uger, ej men det jo helt sygt tænk man virkelig kan se sit mini barn,
hmm ja nu er ventetiden jo slet ikke spor lang vel

Årh den kære ventetid.. 17 døgn og 23 timer til NF, puha.. Tror det kommer til at gå lidt hurtigere når man mærker liv hver dag

Anmeld

15. marts 2013

Miss Kat

Jeg synes nu også, din egen forklaring på den sorte hule lyder mere plausibel, men kunne ikke lade være med at smile over en læge der fortæller horror historier. Også bare lige dét man har brug for i den situation. Haha. Ej han lyder da frisk i det mindste.

Stort tillykke med det fine hjerte og at I skal være forældre!

Anmeld

15. marts 2013

Bb3031

Skønt billede af bebs. Dejligt med en vellykket scanning

Det bliver spændende hvad næste scanning viser  Tror også mere på din teori, men man kan jo aldrig vide. Der sker indimellem ting, som man næsten ikke kan forklare  

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Miss Kat skriver:

Jeg synes nu også, din egen forklaring på den sorte hule lyder mere plausibel, men kunne ikke lade være med at smile over en læge der fortæller horror historier. Også bare lige dét man har brug for i den situation. Haha. Ej han lyder da frisk i det mindste.

Stort tillykke med det fine hjerte og at I skal være forældre!

Det helt rart at høre nogen som troede på min egen teori Hehe det har jeg altså sat mig for i hovedet at det er det jeg vælger at tro på indtil andet er bevidst Hehe.

Ja må sige da han blev lidt stille og studsede over billedet. så tog han scanneren ud og sagde bare rolig det ikke farligt, tror vi var hvide som lagner da han sagde det. og så uden anden forklaring begynder han på sin horror historie. Haha. amen han er fantastisk, en rigtig gammel bedstefar som er så rar at det bliver mærkeligt at skulle tage afsked med stedet.

Tusind tak ja prøv at tænk vi skal være forældre

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Skønt billede af bebs. Dejligt med en vellykket scanning

Det bliver spændende hvad næste scanning viser  Tror også mere på din teori, men man kan jo aldrig vide. Der sker indimellem ting, som man næsten ikke kan forklare  

Mange tak skønne

ja selvom der sker uforklarlige ting så vælger jeg altså også at tro på min egen teori Hehe bliver rigtig spændende at se den næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.