Igår vi endnu en gang til scanning, og pyhhhh hvor har jeg bare været skrækkelig nervøs for at det lille liv ikke igang

men han fandt hurtigt fostersækken, og da han forstørrede billedet kunne man tydeligt se det lille hjerte som taktfast bare slog derud af

fosteret blev målt til 6 mm som han sagde passede fint med at jeg var 6+5.
MEN, ja så tog det lidt en anden drejning, for der lagde altså en sort hule mere derinde, men det så meget mystisk ud, for den er meget mindre end den anden, og han kiggede længe på den og synes at indtil videre så den altså tom ud. Han kunne ikke sige hvad det var, men ville ihvertfald have os til en ekstra scanning den 4 april hvor jeg er 9+5 bare for lige at kontrolere hvad der sker derinde.
han synes ikke vi skulle gå og bekymre os, og det gør vi heller ikke, vi vælger at fokusere på at der ihvertfald er en derinde som har det godt indtilvidere

han fortalte dog som han sagde en horror historie om en kvinde han engang for mange år siden havde behandlet, hun var blevet insemineret og gravid,. og gik til de her kontrol scanninger og han havde set nogenlunde samme billede som ved mig. netop to foster sække med stor størrels forskel.
det viste sig faktisk, at den kvinde efter hun var blevet gravid også havde fået en ægløsning af sig selv, og også blevet gravid der. så hun var gravid med to fostre med 4 ugers mellemrum

er der nogen der har hørt noget ligende?? jeg synes det lyder helt vildt i mit univers.
mit eget forslag er måske at begge de æg jeg havde var blevet befrugtet men at det ene så er gået i stå

så ved ikke om det kan lade sig gøre, men nu får vi at se.
jeg har sat to billeder ind, et af bebse hvor man tydeligt kan se blommesækken og det lille foster.
og så det andet billede med de to huler.
kom gerne med nogen historier hvis i selv har oplevet eller hørt noget lignende
rigtig god weekend til jer alle