Gravid - symptomer kommer og går - normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

betiinsen

Hej piger..

Jeg er i uge 4-5, ved det faktisk ikke helt endnu.. Synes mine symptomer kommer og går, kvalme, mens smerter, træt og skal tisse oftere.. Men bliver faktisk bekymret når jeg synes jeg har det fint, og ikke mærker noget, i noget tid... hmm.. er det normalt at det kommer og går?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk. K

Først et stort tillykke med spiren herfra!!

& JA det er helt normalt!

Mine symptomer kommer og går også (kvalme, træthed, oppustet om aftenen, menssmerter). Og ja nogle dage har jeg "det hele" andre dage ingenting, eller kun lidt!

Anmeld

15. marts 2013

betiinsen

okay tak for svar, sådan er det også her synes jeg.. Men ja det er nok meget normalt, har helt glemt hvordan det føles fra første gang

og tak i lige måde Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

15. marts 2013

AnthonsMor

betiinsen skriver:

Hej piger..

Jeg er i uge 4-5, ved det faktisk ikke helt endnu.. Synes mine symptomer kommer og går, kvalme, mens smerter, træt og skal tisse oftere.. Men bliver faktisk bekymret når jeg synes jeg har det fint, og ikke mærker noget, i noget tid... hmm.. er det normalt at det kommer og går?

Det kan du ligeså godt vænne sig til! Mit har kommet og gået hele graviditeten igennem, og gør det stadig nu hvor jeg er gået 8 dage over tid

Den ene dag kan jeg føle mig frisk som en havørn og dagen efter er jeg totalt som en hængt kat

Og tillykke med spiren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.