Får endelig su på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
3 synes godt om
15. marts 2013

Stumpe27

de har været længe ventet da vi har levet af min kærestes løn. men spørgsmålet er så følgende: jeg får på tirsdag udbetalt 4370 kr. og der står os at jeg vil få udbetalt 4358 kr den 27 marts.har så i dag været inde og godkende min låne plan hvor der står at jeg skal regne med der kan gå 10 dage før jeg har lånet. tæller man kun hverdage så er det fredag den 29 men den samt torsdag er jo helligdag så det må jo betyde de kommer på kontoen den 27 om onsdagen. men kan man mon regne med at få her den 27 både alm SU plus 2 x lån eller?? håber der ernnogen der ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Stumpe27

15. marts 2013

Stumpe27

15. marts 2013

Klumpe-dumpe

de har været længe ventet da vi har levet af min kærestes løn. men spørgsmålet er så følgende: jeg får på tirsdag udbetalt 4370 kr. og der står os at jeg vil få udbetalt 4358 kr den 27 marts.har så i dag været inde og godkende min låne plan hvor der står at jeg skal regne med der kan gå 10 dage før jeg har lånet. tæller man kun hverdage så er det fredag den 29 men den samt torsdag er jo helligdag så det må jo betyde de kommer på kontoen den 27 om onsdagen. men kan man mon regne med at få her den 27 både alm SU plus 2 x lån eller?? håber der ernnogen der ved noget

Hej. Du får i hvert fald 1x su + 1xlån den 27.3, om du så får den sidste gang lån der også er lidt svært at svare på, da de normalt udbettaler dem om torsdagen. (Som så er helligdag) men jeg tror de vil bestræb sig på, at du får 1x su + 2x lån den 27.3.

Anmeld

15. marts 2013

hesøth

Stumpe27 skriver:

Husk at SU er forudbetalt, så hvis du allerede er droppet ud af din uddannelse, så er du jo ikke berettiget til su-udbetaling d. 27/3.

Håber du får styr på det hele

Anmeld

15. marts 2013

Stumpe27

hesøth skriver:

jeg

Husk at SU er forudbetalt, så hvis du allerede er droppet ud af din uddannelse, så er du jo ikke berettiget til su-udbetaling d. 27/3.

Håber du får styr på det hele

det er jeg ikke. har snakket med ledelsen og fået styr på der

Anmeld

15. marts 2013

hesøth

Stumpe27 skriver:

det er jeg ikke. har snakket med ledelsen og fået styr på der

Hvor godt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.