Jag i højre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Godaften piger,

Jeg er førstegangsgravid ca 5+1, hele eftermiddagen eg aftenen har jeg oplevet nogle kraftige jag i højre side i det bløde stykke lige indenfor hoftebenet. Kan det virkelig være ligamentsmerter allerede? Og sidder de så højt? Havde troet de ville sidde i lysken...
Ved godt, der ikke er noget at gøre ved det uanset og tiden til vise hvad det er, men bliver jo pludselig lidt nervøs for det lille pus derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Ka+Ma=Be

Ja det kan det sagtens  Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det kan det sagtens  Stort tillykke med graviditeten 

Åh tak! Det var dejligt at høre
Blev bare lidt betænksom, da det blev ved med kun at være højre side, men dejligt at høre, det nok bare er ligamentsmerter

Anmeld

15. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Godaften piger,

Jeg er førstegangsgravid ca 5+1, hele eftermiddagen eg aftenen har jeg oplevet nogle kraftige jag i højre side i det bløde stykke lige indenfor hoftebenet. Kan det virkelig være ligamentsmerter allerede? Og sidder de så højt? Havde troet de ville sidde i lysken...
Ved godt, der ikke er noget at gøre ved det uanset og tiden til vise hvad det er, men bliver jo pludselig lidt nervøs for det lille pus derinde

Det kan være så mange ting.. Tror nu ikke det er ligamenterne i nu, men derimod hormonerne.. Sådan havde jeg det ihvertfald så tidligt

Anmeld

15. marts 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Godaften piger,

ja det kan sagtens passe det er helt normalt, jeg havde selv voldsomme smerter fra uge 5+ - 8 uge. blev os først nervøs, men det skal du ikke blive.

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Det kan være så mange ting.. Tror nu ikke det er ligamenterne i nu, men derimod hormonerne.. Sådan havde jeg det ihvertfald så tidligt

Tusind tak for svar, det er rart at vide, at det jeg oplever er helt normalt og ikke noget jeg bør være bekymret for

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

ja det kan sagtens passe det er helt normalt, jeg havde selv voldsomme smerter fra uge 5+ - 8 uge. blev os først nervøs, men det skal du ikke blive.

Tusind tak for svar! Dejligt at vide, at det er helt normalt og at jeg ikke umiddelbart skal være nervøs for, at spiren falder ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.